Τι στόχο έχει η Volkswagen για την Tesla;


ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ VOLKSWAGEN ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ ΤΗΝ TESLA ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΟΜΩΣ;

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 7/9/2020

Η Tesla ανταγωνίζεται, πλέον, τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες σε ό,τι αφορά την κατασκευή αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι περισσότερο δύσκολο να παραμένει πρωτοπόρος στην συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων, καθώς τα δεδομένα θα αλλάξουν. Για παράδειγμα, ο Όμιλος Volkswagen ο οποίος έχει αρχίσει να αναπτύσσεται δυναμικά σε αυτή. 

Σύμφωνα με όσα δήλωσε σε γερμανική εφημερίδα ο κ. Bernd Osterloh, εκπρόσωπος των εργαζομένων, ο Όμιλος VAG πρόκειται να φτάσει την Tesla σε επίπεδο ετήσιου όγκου παραγωγής εντός των επόμενων δύο ή τριών ετών, το αργότερο. Όπως δήλωσε: «Εάν η Tesla δημιουργήσει (επιπλέον) τρία εργοστάσια, στα οποία θα κατασκευάζονται 300.000-500.000 αυτοκίνητα, μιλάμε για έναν αριθμό αυτοκινήτων μεταξύ 900.000-1.500.000 ετησίως. Θέλουμε κι εμείς να επιτύχουμε αυτά τα νούμερα το 2023, αν όχι νωρίτερα».

Ο κ. Osterloh δήλωσε ότι η πλατφόρμα «MEB» την οποία έχει δημιουργήσει ο γερμανικός Όμιλος (η οποία προορίζεται για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα) αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα έναντι τόσο της Tesla όσο και των υπόλοιπων αυτοκινητοβιομηχανιών, σε κατασκευαστικό επίπεδο. Ωστόσο, αναγνωρίζει ότι η αμερικανική εταιρεία είναι πρωτοπόρος επειδή έχει αναπτύξει και εγκαταστήσει το δικό της λογισμικό στα μοντέλα της. Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Το πλεονέκτημά τους είναι ότι έχουν ήδη το δικό τους λογισμικό στα αυτοκίνητά τους και συλλέγουν δεδομένα. Όμως, εάν αναπτύξουμε κι εμείς το δικό μας σύστημα και το τοποθετήσουμε στα οχήματά μας, θα έχουμε περισσότερα δεδομένα σε σύντομο χρονικό διάστημα».

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό είναι εφικτό χάρη στο πρόγραμμα «Artemis», όπως το έχουν ονομάσει από την θεά Άρτεμις της μυθολογίας μας. Θυμίζουμε ότι επικεφαλής αυτού έχει τεθεί ο κ. Markus Duesmann, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, ο οποίος έχει συστήσει μία ομάδα 200 ατόμων που εργάζονται γι’ αυτόν το σκοπό. Ως γνωστόν, η Άρτεμις ήταν η θεά του κυνηγιού και η επιλογή του ονόματός της για να χαρακτηρίσει το εγχείρημα μόνο τυχαία δεν ήταν.