Τι θα κάνει η Ιταλία για να προστατεύσει τη Ferrari;


Η ιταλική κυβέρνηση θέλει να πάρει παράταση στην πρόθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035 ώστε να δώσει επιπλέον απαραίτητο χρόνο στις εταιρείες που κατασκευάζουν supercars.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΠΗΓΗ: ROAD AND TRACK.
  • 6/9/2021

H πρόθεση των ανθρώπων της Κομισιόν να απαγορεύουν από το 2035, αντί του 2050, τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα, επηρεάζει και τις εταιρείες που κατασκευάζουν supercars. Φυσικά, η «Μέκκα» αυτών βρίσκεται στην Ιταλία, όπου έχουν έδρα εταιρείες όπως η Ferrari, η Pagani και η Lamborghini.

Η απόφαση για τη συντόμευση κατά δεκαπέντε έτη του χρονικού ορίου δυσκολεύει τις συγκεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς μειώνεται αντίστοιχα και το περιθώριο που είχαν στη διάθεσή τους για να προετοιμαστούν για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, η ιταλική κυβέρνηση έχει ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τους ανθρώπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης ώστε να δοθεί μια παράταση σε εταιρείες που κατασκευάζουν κορυφαία οχήματα επιδόσεων τα οποία έχουν θερμικούς κινητήρες.

Ο κ. Roberto Cingolani, ο Υπουργός Οικολογικής Μετάβασης της ιταλικής Κυβέρνησης (ο οποίος από τον Σεπτέμβριο του 2019 έως τον περασμένο Φεβρουάριο ήταν επικεφαλής του Τμήματος Τεχνολογίας και Καινοτομίας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ferrari) δήλωσε στο «Bloomberg» ότι έχει ζητήσει εξαίρεση για τις ιταλικές εταιρείες κατασκευής supercars για κάποιο χρονικό διάστημα, χωρίς να προσδιορίσει πόσο θα είναι αυτό.

Εάν τελικά εγκριθεί το αίτημα της ιταλικής Κυβέρνησης από την Ε.Ε. τότε αυτές οι εταιρείες θα μπορούν να συνεχίσουν να τοποθετούν κινητήρες εσωτερικής καύσης στα οχήματά τους για όσο καιρό συμφωνηθεί και να έχουν τον επιπλέον χρόνο να προετοιμάσουν τις κατάλληλες πλατφόρμες για ηλεκτροκίνητα μοντέλα τους.