Το 75% των χρηστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων χρησιμοποιούν λάθος καλώδιο


Ακόμη και στην Βρετανία δεν υπάρχει ένα άρτιο δίκτυο φόρτισης με αποτέλεσμα οι οδηγοί να προβαίνουν σε λανθασμένες διαδικασίες.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 3/6/2019

Σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στις χώρες του νότου, στη Βόρεια Ευρώπη οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνονται σταθερά. Χαρακτηριστικό είναι πως στην Βρετανία το 2014 είχαν πωληθεί 25.983 ηλεκτρικά και PEHV αυτοκίνητα όταν το 2018 οι πωλήσεις εκτοξεύθηκαν στις 186.386, όπως αναφέρει το βρετανικό Auto Express. Ταυτόχρονα τα σημεία φόρτισης αυξήθηκαν από τα 3.521 στα 6.669.

Παρά ταύτα η αύξηση του δικτύου φόρτισης με δημόσιους σταθμούς είναι δυσανάλογη και τα σημεία τους άτακτα τοποθετημένα. Έτσι, ο συνηθέστερος και ο πιο εύκολος τρόπος για να φορτίσει κανείς το αυτοκίνητο του είναι το βράδυ στο γκαράζ του.

Ωστόσο, μία έρευνα που έγινε από την προστασία καταναλωτή Electrical Safety First σε 1.500 ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έδειξε πως για την φόρτιση χρησιμοποιούν after market καλώδια και μπαλαντέζες που καθιστούν επικίνδυνη την όλη διαδικασία. Επίσης, επειδή υπάρχει συνήθως μια πρίζα στο γκαράζ την επιβαρύνουν και με την λειτουργία άλλων συσκευών επιβαρύνοντας το δίκτυο με μεγάλη πιθανότητα φωτιάς ή ηλεκτροπληξίας.