Το αφεντικό της Daimler κρούει τον κώδωνα του κινδύνου


O CEO της Daimler, Ola Kaellenius, λέει πως η γκάμα της Mercedes θα δείχνει διαφορετική μέσα σε πέντε χρόνια.

  • 13/11/2020

Κάποιοι την αντιμετωπίζουν ως μια νέα πρόκληση, κάποιοι άλλοι προβληματίζονται ιδιαίτερα μπαίνοντας στα αχαρτογράφητα νερά της ηλεκτροκίνησης. Φυσικά μια εταιρία κολοσσός όπως είναι η Daimler δεν έχει να φοβάται τίποτε αλλά πολλές αναλύσεις δείχνουν πως θα χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας σε αυτή την μεταβατική περίοδο.

Για παράδειγμα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποτελείται από μόλις 200 βασικά εξαρτήματα σε αντίθεση με ένα συμβατικό που έχει τουλάχιστον 1.400, σύμφωνα με ανάλυση της ING. Λογικό είναι να υπάρξει περικοπή θέσεων σε διάφορους τομείς προμηθευτών για αυτή την μεταβατική περίοδο και μέχρι να μετασχηματιστούν νέες θέσεις απασχόλησης γύρω από την ηλεκτροκίνηση.

«Τα επόμενα πέντε χρόνια ως Mercedes θα γίνουμε μια μικρότερη σε γκάμα εταιρεία με λιγότερα μοντέλα», δήλωσε ο Kaellenius κατά τη διάρκεια πρόσφατης εκπομπής του Reuters Events. «Θα έχουμε μια θεμελιώδη αλλαγή στην βιομηχανική παραγωγή σχετικά με τα συστήματα πρόωσης». Η απομάκρυνση από τα υγρά καύσιμα σηματοδοτεί μια αλυσιδωτή αντίδραση για την Daimler που θα πρέπει να γίνει πιο αποδοτική ώστε να μπορεί να απελευθερώσει πόρους, αναφέρει η Autonews Europe.

«Προσλαμβάνουμε πολλούς νέους μηχανικούς software, ειδικούς στη χημεία των μπαταριών και στην ηλεκτροκίνηση. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το ενεργειακό footprint που αφήνουν τα αυτοκίνητα σε αυτήν τη Γη πρέπει να είναι μικρότερο».

Επίσης, η γερμανική μάρκα θέλει να προσφέρει στους πελάτες της νέες ψηφιακές υπηρεσίες και σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο λειτουργικό σύστημα μέχρι το 2024.

«Σκεφτείτε το σαν ένα iPhone», εξήγησε ο Kaellenius. «Μπορείτε να προσθέσετε σε αυτό. Αυτή είναι η ομορφιά του», κατέληξε, αναφερόμενος σε διάφορες αναβαθμίσεις και βελτιώσεις over-the-air που θα μπορούσαν να γίνουν έξτρα πηγές εσόδων για την αυτοκινητοβιομηχανία.