Το ανανεωμένο Audi A4 έχει mild hybrid εκδόσεις και diesel S4


To best-seller της Audi ανανεώνεται με νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας, με εκδόσεις ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και ένα S4 με V6 ΤDI.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 15/5/2019

Η έλευση τόσο των νέων BMW 3 και Volvo S60 όσο και της ανανεωμένης Mercedes C-Class έχει εντείνει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία και το facelift έρχεται για το Audi A4 στην κατάλληλη στιγμή. Εξωτερικά οι αλλαγές εστιάζονται στους ελαφρώς επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και LED προβολείς που πλέον είναι στάνταρ από την βασική έκδοση (προαιρετικοί οι Matrix LED). Οι αλλαγές αφορούν σε όλες τις εκδόσεις αμαξωμάτων, δηλ. τις Sedan, Avant, S4 και Allroad.

Στο εσωτερικό υπάρχουν κάποιες αναβαθμίσεις στα σημεία και στην κεντρική κονσόλα που είναι ελαφρώς «γερμένη» προς τον οδηγό όταν η Audi τονίζει τις νέες διευρυμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας (με έξυπνο φωνητικό έλεγχο και νέα apps) του συστήματος MMI με τη νέα οθόνη αφής 10’’. Παράλληλα ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit αντί του κλασικού, καθώς και τα νέα ολοκληρωμένα πακέτα υποβοήθησης Tour, City και Park.

Από πλευράς κινητήρων το «νέο» Audi A4 έχει συνολικά έξι διαθέσιμες για την Ευρώπη εκδόσεις TFSI και TDI κινητήρων. Η βασική είναι η 35 TFSI με τον δίλιτρο κινητήρα να αποδίδει 150 PS, ενώ από εκεί και πέρα υπάρχει ο 2.0 TFSI με 245 PS, ο 2.0 TDI με 190 PS και ο 3.0 TDI με 231 PS. Οι παραπάνω εκδόσεις βενζίνης συνδυάζονται με mild hybrid σύστημα 12V, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και δίλιτρος TDI με παρόμοια υβριδική τεχνολογία.

Ανάλογα με τον κινητήρα το ανανεωμένο Α4 θα διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματα με 7 ή 8 σχέσεις, με την στάνταρ ή την σπορ ανάρτηση και δύο εκδοχές ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης (στην Comfort η απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη κατά 10 mm και στην Sport κατά 23 mm). Στο Allroad η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 35 mm ενώ υπάρχουν πρόσθετα προστατευτικά αμαξώματος.

To S4 είναι το μοντέλο που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V (που υποστηρίζει πρόσθετο ηλεκτρικό «κομπρεσοράκι») και θα προσφέρεται στην Ευρώπη με τρίλιτρο TDI και ισχύ στους 347 PS με ροπή στα 700 Nm. Το S4 έχει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και φυσικά τετρακίνηση και σπορ ανάρτηση με προαιρετική την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Όσο για τις επιδόσεις τα πρώτα 100 km/h εμφανίζονται σε 4,8 sec με την τελική περιορισμένη στα 250 km/h. Αξιοσημείωτο είναι πως τα S4 με τους τρίλιτρους V6 TFSI βενζίνης (ισχύος 354 PS) θα διατεθούν εκτός Ευρώπης.