Το αυθεντικό Subaru Impreza S6 WRC του Richard Burns βγαίνει προς πώληση


Πρόκειται για το αγωνιστικό Impreza με το οποίο κέρδισε ο Burns  το ράλι Μ. Βρετανίας το 2000, ενώ στο εσωτερικό του υπάρχουν  ιδιόχειρες σημειώσεις του συνοδηγού του Robert Reid.

  • 24/5/2021

Το ίδιο το αυτοκίνητο, με το οποίο είχε αγωνιστεί ο σπουδαίος Richards Burns, ένα γνήσιο και καλοσυντηρημένο Subaru Impreza WRC, αναζητά νέο ιδιοκτήτη. Αρκετοί θα συμφωνήσουν μαζί μας ότι η χρυσή εποχή της δεκαετίας του 90’ και οι αρχές του 00’, με τις προσπάθειες των οδηγών και την πίεση των αυτοκινήτων μέχρι το όριο στο WRC έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ του Mitsubishi Lancer Evolution και του Subaru Impreza και η μάχη των οδηγών Richards Burns, Tommi Makinen και Colin McRae, να εναλλάσσονται στις νίκες και τις κατακτήσεις πρωταθλημάτων έχει χαραχθεί ανεξίτηλα στη μνήμη των στους φίλους του WRC που είναι άνω των 40 ετών και όχι μόνον.

Σήμερα, κάποια από αυτά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στα ράλι είτε είναι τρακαρισμένα είτε έχουν ανακατασκευαστεί και βρίσκονται στα γκαράζ κάποιων τυχερών συλλεκτών. Σαν αυτό το γνήσιο Subaru Impreza S6 WRC, με το οποίο αγωνίστηκαν οι σπουδαίοι Richards Burns και Robert Reid και είναι προς πώληση.    

Πρόκειται για ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο που το 2000 κέρδισαν το ράλι Μεγάλης Βρετανίας, αν και οι πιθανότητες δεν ήταν με το μέρος τους. Στο ράλι της Φιλανδίας είχε σοβαρές ζημιές λόγω εξόδων, αλλά επισκευάστηκε, για να υπενθυμίζει το μεγαλείο του ταλέντου του Richards Burns.

Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τόσο σπουδαίο και καθαρόαιμο είναι τα γεγονότα που συνέβησαν πριν, αλλά και μετά το ράλι της Μεγάλης Βρετανίας. Ο νέος κάτοχος δεν προέβη σε καμία αλλαγή με το που το πήρε μετά τον αγώνα και το κράτησε με σπασμένο καθρέφτη και βαθούλωμα στο μπροστινό φτερό.

Το αυτοκίνητο έκτοτε άλλαξε πολλά χέρια μπαίνοντας στις ιδιωτικές συλλογές διάφορων συλλεκτών, που σεβάστηκαν την ένδοξη ιστορία του. Εν έτη 2018, αγοράστηκε από το σημερινό ιδιοκτήτη, ο οποίος επισκεύασε κινητήρα και κιβώτιο, φέρνοντάς το σε άψογη μηχανική κατάσταση.

Μέσα στο αυτοκίνητο υπάρχουν μέχρι και οι σημειώσεις που κρατούσε ο Reid από τον τελευταίο αγώνα, το κινητό τηλέφωνο της Nokia που χρησιμοποιούσαν για τις επικοινωνίες, αλλά και το original logbook της FIA. Υπάρχουν ακόμα οι ζάντες και τα χωμάτινα ελαστικά από το ράλι της Μεγάλης Βρετανίας του 2000, παρόλο που τώρα φοράει τις ζάντες αλουμινίου της ΟΖ με ασφάλτινα ελαστικά.