Το BMW Group στηρίζει την «πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης»


Το BMW Group παίζει ενεργό ρόλο στην «εθνική πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση» που εξήγγειλε η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ στο Βερολίνο, τη Δευτέρα 3 Μαϊου.
  • 8/5/2010
Το BMW Group παίζει ενεργό ρόλο στην «εθνική πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση» που εξήγγειλε η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ στο Βερολίνο, τη Δευτέρα 3 Μαϊου. Το BMW Group θα προσφέρει την πολυετή εμπειρία του στον τομέα της ηλεκτροκίνησης για το εν λόγω project, καθώς και εκτενή επιστημονικά αποτελέσματα από τρέχουσες δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες με το ΜΙΝΙ Ε. Την προεδρία της ομάδας εργασίας βασικών συνθηκών θα έχουν από κοινού ο Dr Klaus Draeger, Μέλος Δ.Σ. του BMW AG υπεύθυνος εξέλιξης και ο Prof. Lars-Hendrik Roller από το European School of Management & Technology. Στόχος της κοινής πρωτοβουλίας, που φέρνει κοντά την πολιτική, την επιστήμη και τη βιομηχανία, είναι η ενίσχυση του πρωτοποριακού ρόλου της Γερμανίας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. «Η Γερμανία είναι σε θέση για γίνει μακροπρόθεσμα διεθνής ηγέτης στο χώρο της ηλεκτροκίνησης. Γι’ αυτό, οι ηγέτες της πολιτικής και της βιομηχανίας μας πρέπει να συμπλέουν στην ίδια κατεύθυνση» δήλωσε ο Norbert Reithofer, Πρόεδρος της BMW AG Board τη Δευτέρα στο Βερολίνο. Το BMW Group διεξάγει εκτενείς έρευνες πάνω στην ηλεκτροκίνηση εδώ και πολλά χρόνια. Από τα μέσα του 2009, η εταιρεία συγκεντρώνει πολύτιμες πληροφορίες για την καθημερινή χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο πλαίσιο ενός παγκόσμιου πιλοτικού προγράμματος με τη συμμετοχή 600 MINI E. Για παράδειγμα, στη Γερμανία, η εταιρεία συνεργάζεται με την Vattenfall για τη διάθεση 50 τέτοιων αυτοκινήτων σε πελάτες στο Βερολίνο, εν όψει ενός προγράμματος που υποστηρίζεται από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο για το Περιβάλλον, τη Διατήρηση της Φύσης και την Πυρηνική Ασφάλεια. Τα πρώτα αποτελέσματα από το πείραμα του Βερολίνου μετά από έξι και πλέον μήνες χρήσης δείχνουν ότι η περιορισμένη αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων αποδεικνύεται, στη μεγάλη πλειοψηφία των περιπτώσεων, επαρκής σε καθημερινές συνθήκες. Σ’ αυτό προστίθεται το γεγονός ότι ο χρόνος φόρτισης που χρειάζεται το ΜΙΝΙ Ε δεν έχει περιοριστικές επιπτώσεις στους χρήστες. Στο target group του αυτοκινήτου, που είναι για παράδειγμα κάτοικοι πόλεων που κινούνται καθημερινά με μικρά αυτοκίνητα, το ΜΙΝΙ Ε χρησιμοποιείται όπως ένα συμβατικό όχημα. Το BMW Group θεωρεί το e-mobility στοιχείο ενός μελλοντικού συστήματος μετακίνησης, το οποίο περιλαμβάνει ποικίλα καύσιμα και συστήματα κίνησης (ηλεκτροκινητήρες & κινητήρες καύσης, υβριδικά), με το καθένα να προσπαθεί να προσφέρει την καλύτερη λύση για τις διάφορες απαιτήσεις των πελατών. Ήδη από το 2011, το BMW Group θα προσφέρει ένα δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το BMW ActiveE, σε πελάτες στο πλαίσιο ενός ακόμα πιλοτικού project. Τα αποτελέσματα των δοκιμών θα χρησιμοποιηθούν στην εξέλιξη του μελλοντικού Megacity Vehicle, του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος μαζικής παραγωγής του BMW Group. Το Megacity Vehicle, ένα όχημα πόλης μηδενικών ρύπων για παγκόσμιες μητροπολιτικές περιοχές, εξελίσσεται τώρα μέσα από το project i, και θα διατίθεται με το όνομα ενός επιμέρους brand της BMW από το 2013.