Το Dacia Logan επιστρέφει και μας διαψεύδει


ΜΕ ΕΜΦΑΝΗ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ, Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ DACIA LOGAN ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.

  • 15/2/2020

Μπορεί η κατηγορία των σεντάν να μην διανύει τις καλύτερες των ημερών της επιβιώνοντας χάρη στην εμμονή της κινεζικής και της ρωσικής αγοράς σε πιο συντηρητικά κατασκευαστικά πρότυπα, ωστόσο, ποιος θα έλεγε όχι σε μια σύγχρονη, ελκυστική και ταυτόχρονα προσιτή μπερλίνα με το σήμα της Dacia και την τεχνολογία της Renault.

Για όσους δεν κατάλαβαν η περιγραφή ανήκει στη δεύτερη γενιά του Dacia Logan, η οποία πολύ σύντομα πρόκειται να αποτελέσει ένα ακόμα ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί στη φαρέτρα της ρουμανικής φίρμας.

Όπως και η σημερινή γενιά του αυτοκινήτου έτσι και η επόμενη θα βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα του Renault Clio υιοθετώντας αρκετά από τα μηχανικά μέρη του γαλλικού supermini.  Στην βάση της γκάμας του θα τοποθετηθεί ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης των 999 κ.εκ. απόδοσης 75 ίππων, ωστόσο, το ίδιο μοτέρ θα προσφέρεται και σε υπερτροφοδοτούμενη έκδοση  με 100 ίππους.

Πιθανή θα πρέπει να θεωρείται η εξέλιξη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης στα πρότυπα του νέου Renault Clio Ε-Τech, σε αντίθεση με τον πετρελαιοκινητήρα του 1,5 λίτρου που πολύ δύσκολα θα βρει θέση στην ευρωπαϊκή γκάμα του νέου Logan.

Θεαματική πάντως αναμένεται να είναι η πρόοδος στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, τόσο σε επίπεδο ποιότητας όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού και τεχνολογίας.

Η νέα πρόταση της Dacia θα επιχειρήσει να κλείσει την ψαλίδα από τις προτάσεις του ανταγωνισμού, αναβαθμίζοντας την αντιληπτή ποιότητα στον θάλαμο επιβατών και προσθέτοντας στον κατάλογο του εξοπλισμού όλες τις απολύτως απαραίτητες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας.  

Κρίνοντας από το γεγονός ότι οι δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο, το εμπορικό του λανσάρισμα τοποθετείται χρονικά στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.