Το δικύλινδρο sportscar της Porsche με κινητήρα μοτοσικλέτας!


Γνωρίζατε ότι η Porsche είχε εξελίξει ένα αυθεντικό sportscar με κινητήρα μόλις δύο κυλίνδρων; Φυσικά και όχι καθώς μέχρι σήμερα αποτελούσε επτασφράγιστο μυστικό των Γερμανών.

  • 13/11/2020

Η Porsche αποφάσισε να δώσει στο φως της δημοσιότητας άγνωστα projects από το όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, πλημμυρίζοντας τις οθόνες μας με τετράτροχα που μπορεί να μην έφτασαν ποτέ έως τη γραμμή παραγωγής, ωστόσο, διαθέτουν μια ξεχωριστή αξία τόσο για την ίδια της γερμανικής φίρμας όσο και για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Ανάμεσα σε αυτά τα πρωτότυπα αυτοκίνητα που εξελίχθηκαν στα σκοτεινά υπόγεια του Τσουφενχάουζεν ξεχωρίζει η Porsche 904, όχι μόνο για τον εντυπωσιακό σχεδιασμό της αλλά και για τις τεχνικές προδιαγραφές της.

Και αυτό γιατί στη θέση ενός επίπεδου κινητήρα (βλ. Boxer) με πολλούς κυλίνδρους και ακόμα περισσότερους ίππους βρίσκεται ένα δικύλινδρο σύνολο το οποίο μάλιστα προέρχεται από μοτοσικλέτα.

Όχι από οποιαδήποτε μοτοσικλέτα αλλά από μια Ducati γεγονός που δικαιολογεί τόσο τη διάταξη του κινητήρα, όσο τον κυβισμό και την απόδοσή του.

Η εικονιζόμενη Porsche, λοιπόν, εφοδιάζεται έναν V2 κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρου, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 200 ίππους.

Αν ισχύ των 200 ίππων σάς ακούγεται μικρή για μια Porsche τότε αξίζει να γνωρίζεται ότι το VW XL Sport στο οποίο έχει βασιστεί υιοθετώντας τόσο τα μηχανικά μέρη όσο και το εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα ενώ διαθέτει τελική ταχύτητα 270 χλμ./ώρα.

Βέβαια, όπως και το εντυπωσιακό coupe της Volkswagen έτσι και η Porsche 904 δεν έφτασαν ποτέ ως τη γραμμή παραγωγής, μένοντας στα συρτάρια των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών ως δύο πολλά υποσχόμενα projects