To Ford Bronco παρουσιάστηκε επίσημα. Θα έρθει στην Ευρώπη;


ΤΟ ΝΕΟ SUV ΤΗΣ FORD ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ OFF-ROADERS ΕΧΕΙ ΔΙΠΟΡΤΗ, ΤΕΤΡΑΠΟΡΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ JEEP.

  • KEIMENO: ΝΙΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: FORD
  • 14/7/2020

Το Bronco μας παραπέμπει σε ένα από τα δημοφιλέστερα SUV της εταιρίας που είχε κατασκευαστεί από το 1966 έως το 1996. Στην σύγχρονη επιστροφή του βλέπουμε πως σχεδιαστικά είναι ένα 4x4 με έντονα off-road στιλ το οποίο χαρακτηρίζεται από την μπροστινή μάσκα με την ονομασία του μοντέλου και τους στρόγγυλους προβολείς.

Το Bronco της Ford θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς αντιπάλους στην βορειοαμερικανική αγορά για τα μοντέλα της Jeep και για αυτό έχει τόσο έντονο το εκτός δρόμου στοιχείο. Κάτι άλλο που χαρακτηρίζει την γκάμα είναι οι δίπορτες και τετράθυρες εκδόσεις, όπως και οι “topless” εκδόσεις (στάνταρ η αναδιπλούμενη οροφή στο τετράπορτο, από δύο έως τέσσερα τα αφαιρούμενα κομμάτια).

Μάλιστα υπάρχει μεγάλο εύρος από αξεσουάρ 4x4 (σχάρες οροφής, γάντζοι, εργάτες κ.α.), ενώ στο τετράθυρο το πίσω μέρος χρησιμεύει και ως μια μικρή καρότσα. Επίσης, το πίσω κρύσταλλο είναι ανοιγόμενο, ενώ οι πόρτες δίχως κρύσταλλο είναι εύκολο να αφαιρεθούν.

Από πλευράς δυνατοτήτων 4x4 η απόσταση από το έδαφος είναι στα 300 mm και οι πρόβολοι είναι εξαιρετικά μικροί (γωνίες προσέγγισης διαφυγής στις 29 και 37,2 μοίρες, υδάτινο πέρασμα στα 860 mm). Το σύστημα ελέγχου της τετρακίνησης Terrain Management System (με δύο συστήματα, το δεύτερο έχει και transfer case με αλλαγή από 2H σε 4Η) προσφέρει τα GOAT Modes, δηλ. επτά προγράμματα κίνησης (Normal, Eco, Sport, Slippery, Sand, Baja, Mud/ Ruts και Rock Crawl).

Στο εσωτερικό βλέπουμε να επικρατεί μια αυστηρή εικόνα που αρμόζει σε κάθε γνήσιο 4x4 που σέβεται τον εαυτό του. Έτσι, υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής (από 8 έως 12 ίντσες) στην κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων Sync4 (Sync 3 στο Sport) και όπως βλέπουμε ψηφιακός πίνακας οργάνων και ένα χειριστήριο επιλογής τετρακίνησης κοντά στο μοχλό ταχυτήτων. Πλήρης η λίστα με τα ηλεκτρονικά συστήματα.

Το κανονικό Bronco θα έχει δύο εκδόσεις: την V6 των 2,7 lt με 310 PS και τον τετρακύλινδρο των 2,3 lt με 270 PS. Κάτι πολύ ενδιαφέρον είναι πως υπάρχει μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων (μόνο στον 2.3) ή αυτόματο με 10 σχέσεις. Ακόμη πιο ενδιαφέρον έχει το πιο ασφάλτινο και στάνταρ τετρακίνητο Bronco Sport το οποίο θα μπορούσε να έρθει στην Ευρώπη αλλά κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται.

Συγκεκριμένα, η βασική έκδοση του Bronco Sport έχει κάτω από το καπό της τον τρικύλινδρο Ecoboost στα 1.500 cc με 184 PS και 257 Nm και τον δίλιτρο Ecoboost με 248 PS και 372 Nm. Πέρα από το χειροκίνητο κιβώτιο με 7(!) σχέσεις υπάρχει και αυτόματο με 10 σχέσεις.