To Ford Maverick επιστρέφει και είναι pickup


Ένας παλιός γνώριμος της ευρωπαϊκής και της αμερικανικής αγοράς επιστρέφει στη γραμμή παραγωγή, αλλάζοντας μορφή και καριέρα.

  • 1/2/2021

To Ford Maverick αποτέλεσε το πρώτο… ευρείας κατανάλωσης SUV στην ευρωπαϊκή πορεία της μπλε οβάλ φίρμας κάτι που στάθηκε από μόνο του αρκετό ώστε να του εξασφαλίσει την επιτυχία.

Παρά το γεγονός, βέβαια, ότι η παρουσία του κρίθηκε επιτυχημένη, η Ford αποφάσισε να διακόψει την παραγωγή του και να το αντικαταστήσει με το μικρότερων διαστάσεων και σαφώς πιο δυναμικό Kuga.

Έκτοτε το όνομα Maverick χάθηκε από το προσκήνιο όχι μόνο της ευρωπαϊκής αλλά και της αμερικανικής αγοράς, όπου είχε χρησιμοποιηθεί τη δεκαετία του 1970 για να «ντύσει» ένα ταπεινών προδιαγραφών coupe.

Σχεδόν μισό αιώνα μετά, το Maverick επιστρέφει στα πρωτοσέλιδα του αμερικανικού Τύπου, μιας και η Ford εξετάζει σοβαρά την επάνοδό του στη γραμμή παραγωγής.

Η είδηση, ωστόσο, δεν είναι ότι το Maverick φλερτάρει ξανά με τις καλογυαλισμένες προθήκες της μπλε οβάλ φίρμας αλλά ότι σύγχρονη εκδοχή του θα έχει τη μορφή ενός pickup.

Ενός προσιτού pickup το οποίο θα κληθεί καλύψει το κενό που παρουσιάζει η σημερινή γκάμα της Ford κάτω από το ήδη γνωστό Ranger.

Δεν θα αποτελέσει έκπληξη, λοιπόν, αν στο νέο pickup της Ford πραγματοποιηθούν επιλογές που θα διασφαλίζουν το γεγονός ότι θα παραμείνει προσιτό και θα αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο διάθεσής του και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.

Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι η Ford θα κληθεί να διαλέξει για τη βασική έκδοση του νέου Maverick ανάμεσα στον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης ενός ήπια υβριδικού συνόλου και στο τετρακύλινδρο μοτέρ των 2,0 λίτρων.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, θα έχουμε να κάνουμε με μια πρόταση που θα προσφέρει δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, δίνοντας την ευκαιρία απόκτησης ενός pickup ακόμα και σε εκείνους που δεν έχουν σκοπό να δαπανήσουν μια περιουσία για τον σκοπό αυτό.

Διαβάστε ακόμα:

Το νέο Ford Ranger αλλάζει επίπεδο