Το φθηνό σεντάν Citroen C-Elysee επιστρέφει το 2024 αλλά όχι στην Ευρώπη!


Οι Γάλλοι δεν εγκαταλείπουν την κατηγορία των προσιτών οικογενειακών sedan, καθώς θα επιχειρήσουν ένα δυναμικό μπάσιμο στις αναδυόμενες αγορές.

  • 6/9/2022

Η Citroën, ως βασικό μέλος της Stellantis, έχει ξεκινήσει ένα φιλόδοξο στρατηγικό σχέδιο με το οποίο θα εδραιωθεί σε βασικές αγορές πέρα από τα ευρωπαϊκά σύνορα. Στο επίκεντρο βρίσκονται αναδυόμενες αγορές εξίσου σημαντικές με τη Βραζιλία ή την Ινδία. 

Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα σε μια κατηγορία που, δυστυχώς, βρίσκεται σε παρακμή και στα πρόθυρα εξαφάνισης στην Ευρώπη. Τα οικονομικά σεντάν. Η Citroën συνεχίζει να ποντάρει σε αυτή τη φόρμουλα και απόδειξη αυτού είναι το εντελώς νέο μοντέλο που θα δει το φως σε λίγα χρόνια. Η Citroën εργάζεται πάνω σε ένα νέο φθηνό σεντάν. Ο «διάδοχος» του εξαφανισμένου Citroën C-Elysée θα γίνει επιτέλους πραγματικότητα.

Το C-Elysée είναι το τελευταίο φθηνό σεντάν που κυκλοφορεί από τη Citroën στην Ευρώπη. Ένα μοντέλο που, περιέργως ήταν «Made in Spain». Η διαδικασία σειριακής παραγωγής τελευταίας γενιάς έγινε στις εγκαταστάσεις που διαθέτει η Stellantis στο Vigo. Δυστυχώς, το νέο μοντέλο που βρίσκεται στην ατζέντα προς παραγωγή δεν έχει στόχο να κατακτήσει το ευρωπαϊκό κοινό.

Ο Laurent Barria, Παγκόσμιος Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Citroën, αποκάλυψε μερικές λεπτομέρειες για το νέο sedan. Σε δηλώσεις του, το ανώτερο στέλεχος της Citroën επιβεβαίωσε ότι μετά το νέο C3, ένα νέο SUV θα λανσαριστεί τον επόμενο χρόνο. Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2024 για να δούμε τον διάδοχο του C-Elysée στις αντιπροσωπείες: «Ναι, το 2024, αν όλα πάνε καλά.»

Είναι η πρώτη φορά που η ίδια η μάρκα μίλησε ανοιχτά για το φημολογούμενο σεντάν χαμηλού κόστους. Οι πρώτες φήμες ήρθαν στο φως το 2017. Από τους πιο άμεσους αντιπάλους του θα είναι το Honda City, το Chevrolet Onix Plus, το Hyundai HB20S ακόμα και το FIAT Cronos στις εκτός Ευρώπης αγορές. Θα αναπτυχθεί στην πλατφόρμα CMP, την ίδια αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται στο νέο C3.

Σε ότι αφορά τις μονάδες κίνησης φημολογείται ότι το sedan αυτό θα «φοράει» τον ίδιο κινητήρα με το C3. Επίσης υπάρχουν επιλογές όπως, ο 1.0 λίτρου FireFly 76 PS και ο 1.6 EC5 121 PS.

Η διαδικασία παραγωγής αυτού του νέου σεντάν του οποίου το όνομα είναι, μέχρι σήμερα, άγνωστο, θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της Stellantis στο Πόρτο Ρεάλ (Βραζιλία). Δεν πρέπει να αποκλείσουμε ότι κατασκευάζεται και στην Ινδία σε περίπτωση που η μάρκα αποφασίσει επίσης να το ενσωματώσει στην ινδική γκάμα της.