To HiPhi X είναι το πιο προηγμένο SUV του πλανήτη


Μετρώντας 562 αισθητήρες, διαθέτοντας τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και τη δυνατότητα αναγνώρισης προσώπων, το HiPhi X της  διεκδικεί με το σπαθί του τον τίτλο του πιο προηγμένου SUV του πλανήτη.

  • 4/10/2020

Η πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου στο Πεκίνοάνοιξε ένα ακόμα παράθυρο μέσα από το οποίο μπορούμε να παρατηρήσουμε από την άνεση του σπιτιού μας τις μας επιφυλάσσει το μέλλον.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες διαθέτουν πλέον και την ισχύ και την απαιτούμενη τεχνογνωσία ώστε να οδηγήσουν τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, οι οποίες στο μέλλον αναμένονται καταιγιστικές.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της προόδου που έχουν πετύχει οι Κινέζοι είναι το HiPhi X της Human Horizon, το οποίο αποκαλύφθηκε πριν από λίγα εικοσιτετράωρα στο Πεκίνο.

Το HiPhi X πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV, το οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει τον βασικό ανταγωνιστή του Model X στην κινεζική επικράτεια.

Μόνο τυχαία δεν είναι άλλωστε η επιλογή της Human Orizon να χαρίσει στο HiPhi X πόρτες που ανοίγουν εν μέρει με τη λογική των Gullwing θυρών.

Ας εστιάσουμε όμως στην τεχνολογία που κουβαλάει η κινεζική πρόταση, κάνοντας το Model X της Tesla να μοιάζει με προϊστορικό δεινόσαυρο.

Ξεκινώντας από τις εφαρμογές AI (τεχνητής νοημοσύνης) οι οποίες έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Microsoft και υπόσχονται μια μοναδική εμπειρία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Ο ψηφιακός βοηθός του HiPhi X ονομάζεται HiPhi Go και βρίσκεται πάντα εκεί για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις του οδηγού και των επιβατών.

562 αισθητήρες που είναι τοποθετημένοι στο εσωτερικό και το εξωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου εξασφαλίζουν έναν τεράστιο όγκο δεδομένων, μέσω των οποίων οι ταχύτατες μονάδες επεξεργαστών του κινεζικού SUV αποκτούν μια σαφή εικόνα του οχήματος και του περιβάλλοντός του.

Μεταξύ άλλων, το HiPhi X έχει την ικανότητα να αναγνωρίζει πρόσωπα, αναβαθμίζοντας τις δυνατότητες εξατομίκευσης σε ένα νέο επίπεδο. Τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης είναι επιπέδου 3, ωστόσο, στο μέλλον θα απαιτείται μόνο μια αναβάθμιση λογισμικού ώστε οι δυνατότητες αυτόνομης κίνησης του οχήματος να επεκταθούν.

Κατά τα λοιπά, το κινεζικό SUV θα διαθέτει πλήθος εκδόσεων με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς και συσσωρευτές ηλεκτρικής ενεργείας οι οποίοι φθάνουν έως και τα 96 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία 610 χιλιομέτρων.

Σε ό,τι αφορά στην παραγωγή του, αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του έτους με την τιμή του να εκκινεί στην αγορά της Κίνας από τα 99.000 δολάρια.