Το Honda e "κατεβαίνει" σε αγώνες dragster


Με μία εμφανή διάθεση να βγάλει για λίγο το σοβαρό κοστούμι του κατασκευαστή, η Honda ετοιμάζει όχι μία αλλά δύο ιδιαίτερες εκπλήξεις για το προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 12/1/2021

Η αλήθεια είναι πως αρχικά ήμασταν δύσπιστοι σε αυτό που διαβάζαμε. Επειδή όμως το βλέπουμε με τα μάτια μας, στο επίσημο Ιαπωνικό site της εταιρίας, δεν έχουμε λόγο να μην το πιστέψουμε.

Ακολουθώντας μία λογική του τύπου «χαζές ιδέες που παίρνονται στα σοβαρά», εάν το μεταφράζουμε σωστά, η Honda ετοιμάζει όχι μία αλλά δύο εκπλήξεις για το φετινό σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο.

Η μεγαλύτερη, που έχει και μία σχέση με την Ευρώπη, αφορά στο e-Drag. Ένα πρωτότυπο που δεν θέλει και πολύ σκέψη για να καταλάβει κανείς ότι βασίζεται στο e και είναι ειδικά εξελιγμένο για αγώνες dragster!

Το πώς ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης παίρνει μία τέτοια στροφή, αυτό είναι μεγάλη κουβέντα. Είπαμε όμως, οι πειραματισμοί, ενίοτε, οδηγούν σε πολύ ενδιαφέροντα μονοπάτια.

Με ένα όμορφο σκίτσο που δημοσίευσε η Honda, το e-Drag δείχνει να ξεκινάει, βγάζοντας καπνούς από τα ελαστικά και έχοντας σηκωθεί στις δύο ρόδες, από την επιτάχυνση! Αυτό μάλλον δεν θα το δούμε ποτέ στην πράξη, παρόλα αυτά όμως θα είναι πολύ πιο γρήγορο από το συμβατικό e.

Οι μηχανικοί της φίρμας θα φροντίσουν να το εξοπλίσουν με έναν ισχυρότερο (ή ισχυρότερους…) ηλεκτροκινητήρα, από το βασικό, των 152 ίππων. Θα επέμβουν στις αναρτήσεις και αντίστοιχα θα κάνουν εκτεταμένη χρήση τμημάτων από ανθρακονήματα, ώστε να περιορίσουν το συνολικό βάρος.

Ένα δεύτερο όχημα, στο ίδιο μήκος κύματος, είναι το K-Climb. Ένα Honda N-One RS ειδικά σχεδιασμένο για αναβάσεις! Το συγκεκριμένο δεν κυκλοφορεί στην Ευρώπη, είναι όμως ένα κλασικό, retro, kei car, που βασίζεται στο Honda N360 του 1967.

Αντίστοιχα και εδώ θα υπάρχουν αρκετές αλλαγές στο αμάξωμα, με τη χρήση μερών από ανθρακονήματα, χωρίς όμως η εταιρία να δίνει περαιτέρω πληροφορίες ως προς τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.

Όπως καταλαβαίνετε, υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν πρόκειται να δούμε τίποτα από τα δύο, ποτέ, από κοντά. Κρατάμε όμως μία πισινή για το e-Drag. Εάν οι αντιδράσεις του κόσμου είναι όπως τις φανταζόμαστε, ίσως στο μέλλον η Honda (ή κάποιος άλλος κατασκευαστής) να μπει στη λογική της εξέλιξης ενός ηλεκτρικού hot hatch πόλης.

Όπως και να έχει, στις 15 Ιανουαρίου ανοίγει τις ψηφιακές πύλες του το σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο. Και τότε θα έχουμε περισσότερα για τα δύο αυτά μικρά.