Το Honda Jazz Hybrid «οδήγησε» τον 31ο Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών


Το Jazz Hybrid οδήγησε τους 11,000 αθλητές που είχαν δηλώσει συμμετοχή στον 31ο Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών, από το Μαραθώνα στον Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο για 42,195m.

  • 14/11/2013

Το υβριδικό Honda Jazz Hybrid ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του 31ου Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013. Το Jazz Hybrid οδήγησε τους 11,000 αθλητές που είχαν δηλώσει συμμετοχή στον 31ο Κλασσικό Μαραθώνιο Αθηνών, από το Μαραθώνα στον Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο για 42,195m.

Ο αγώνας, που ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του αγωνιστή της ειρήνης Γρηγόρη Λαμπράκη είχε πολύ μεγάλη επιτυχία καθώς η συμμετοχή του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία αφού εκτός από τους 11,000 αθλητές που είχαν δηλώσει συμμετοχή στον Κλασσικό Μαραθώνιο,  άλλοι 19,500 αθλητές δήλωσαν παρόν  στους αγώνες των 10 και 5 χιλιομέτρων και παίδων αντίστοιχα που διοργάνωσε ο ΣΕΓΑΣ.

Μεγάλος νικητής του 31ου Κλασσικού Μαραθωνίου ο Κενυάτης Γιέγκο Κιπκογκέι ο οποίος κάλυψε τη διαδρομής σε 2 ώρες 13’,59’’. Στη δεύτερη θέση με 2.14.40 τερμάτισε ο επίσης Κενυάτης Κιμέλι Ντίκσον, που κατάφερε στα τελευταία μέτρα να αντέξει στην πίεση του Ντέιβιντ Κίπροριρ (2.14.47). ο Κενυάτης Γιέγκο Κιπκογκέι μετά τον τερματισμό του δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας και του χρόνου θα επιστρέψω στην Αθήνα για να υπερασπιστώ τον τίτλο μου».

Η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda στην Ελλάδα, ως Επίσημος Υποστηρικτής του 31ου Κλασσικού Μαραθωνίου Αθηνών εκτός από το Jazz Hybrid ανταποκρίθηκε άμεσα στην πρόσκληση του ΣΕΓΑΣ και παραχώρησε στόλο υβριδικών αυτοκινήτων για ην κάλυψη των αναγκών της διοργάνωσης.

Το Jazz Hybrid επιβεβαιώνει τη συνεχή δέσμευση της Honda στην τεχνολογία των υβριδικών, βενζινο/ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Οι πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων Honda ξεπέρασαν παγκοσμίως το ένα εκατομμύρια μονάδες στα τέλη Σεπτεμβρίου 2012. Αυτό ο αριθμός-ορόσημο επιτεύχθηκε 12 χρόνια και 11 μήνες μετά την έναρξη πωλήσεων της πρώτης γενιάς Insight στην Ιαπωνία το Νοέμβριο του 1999, το οποίο την εποχή εκείνη είχε την καλύτερη κατανάλωση παγκοσμίως από όλα τα βενζινοκίνητα οχήματα μαζικής παραγωγής, 35χλμ./λίτρο.

Στο πλαίσιο του παγκόσμιου περιβαλλοντικού σλόγκαν “Μπλε Ουρανοί για τα Παιδιά μας” (Blue Skies for our Children), η Honda θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για περαιτέρω διείσδυση στην αγορά των υβριδικών οχημάτων με απώτερο σκοπό μία κοινωνία με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα.