Το ηλεκτρικό Abarth 500 έρχεται το 2023!


Το αμιγώς ηλεκτρικό Abarth 500 θα είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Abarth. Πως θα είναι η έκδοση Abarth του ηλεκτρικού 500e. Όλα όσα αποκάλυψε ο CEO των Ιταλών, Olivier Francois.

  • 15/3/2022

Η Fiat πρόκειται να επιβεβαιώσει την «καυτή» έκδοση Abarth του ηλεκτρικού 500e άμεσα και σίγουρα πριν από την επικείμενη κυκλοφορία του μοντέλου το 2023. Αυτό θα είναι και το πρώτο μοντέλο της μάρκας με σήμα το σκορπιό από το Abarth 124 GT που κυκλοφόρησε το 2018.

Το νέο ηλεκτροκίνητο Abarth 500 θα σηματοδοτήσει την απαρχή της Abarth ως μια ηλεκτρική υπομάρκα της Fiat, πάντα με εστίαση στις επιδόσεις. Άλλα μοντέλα, χωρίς να έχει αποσαφηνιστεί ποια, θα λάβουν επίσης τη «φροντίδα» της Abarth τα επόμενα χρόνια. Ο επικεφαλής της μάρκας Olivier Franηois, δήλωσε στο βρετανικό Autocar ότι περιμένει να έχει έτοιμα από ένα έως τρία μοντέλα Abarth στο άμεσο μέλλον.

Τα πρώτα renderings για το Abarth 500
Τα πρώτα renderings για το Abarth 500

Ο Olivier Franηois δήλωσε με νόημα: «Πριν από ενάμιση χρόνο, είπα ότι δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο να φτιάξουμε μια έκδοση Abarth του ηλεκτρικού 500. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ήδη τόσο διασκεδαστικό να οδηγείς. Τα καλά νέα είναι ότι εργαζόμαστε ενεργά σε αυτό και μόλις επιβεβαιωθεί, θα είναι αρκετά γρήγορο.

«Τα κακά νέα είναι ότι είναι πιο περίπλοκο να δημιουργηθεί από ό,τι νόμιζα. Αν θέλουμε να φτιάξουμε ένα πραγματικό Abarth, δεν φτάνει μόνο το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Μόλις αποκτήσει την ισχύ και τη ροπή που θέλουμε, είναι πλέον δύσκολο να κρατήσουμε το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων ή τα ίδια φρένα… Το όλο θέμα πρέπει να προσαρμοστεί.»

Fiat 500e
Fiat 500e

Και πρόσθεσε ότι οι τελευταίες δοκιμές βρίσκονται σε εξέλιξη πριν από την επίσημη επιβεβαίωση του αυτοκινήτου: «Θα είναι φανταστικό. Ο ήχος θα είναι πολύ ενδιαφέρον. Θα υπάρχει μια επιλογή να είναι ήσυχο σαν κανονικό ηλεκτρικό ή όχι».

Η κοινότητα των θαυμαστών της Abarth θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση της ανάπτυξης των επερχόμενων μοντέλων, όπως είπε ο Franηois. «Όσον αφορά το μάρκετινγκ, η Abarth είναι μια εντελώς διαφορετική μάρκα από τη Fiat. Οι οπαδοί της Abarth δεν θα αγόραζαν Fiat και το αντίστροφο. Είναι βασικά ένα αυτοκίνητο [το 500] και δύο εντελώς διαφορετικοί στόχοι. Θα αξιοποιήσουμε την κοινότητα, θα την εμπλέξουμε στην ανάπτυξη. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδανικά για αυτό».

ΠΗΓΗ: Autocar