Το ηλεκτρικό e-208 θα είναι ανταγωνιστικό των απλών εκδόσεων


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΩΜΑ LEASING ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ 10 ΕΥΡΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 18/5/2019

Το νέο 208 είναι το μεγάλο στοίχημα της εταιρίας, όχι μόνο στο επίπεδο των μαζικών πωλήσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά και σε ότι αφορά την ηλεκτρική του έκδοση, το e-208. Για τον σκοπό αυτό θα υιοθετήσει μεγαλύτερης διάρκειας εγγυήσεις για τις μπαταρίες, ενώ θα προσφέρει και πιο συμφέρουσες τιμές στο leasing της συγκεκριμένης έκδοσης. Στόχος της Peugeot είναι το e-208 να αντιπροσωπεύει το 15% των πωλήσεων του μικρού της μοντέλου μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια. 

Πέρσι η Peugeot πούλησε περίπου 230.000 μονάδες του 208 στην Ευρώπη και άλλες 295.000 στον υπόλοιπο κόσμο. Το νέο Peugeot θα ξεκινήσει να πωλείται μέσα στο αμέσως προσεχές διάστημα σε αρκετές αγορές της Ευρώπης, με τους υπολογισμούς να θέλουν να ξεπερνά τις 350.000 μονάδες για φέτος, με το ηλεκτρικό να έχει ένα σεβαστό μερίδιο σε αυτό το νούμερο.

Η εταιρία ήδη διαφημίζει ένα πρόγραμμα leasing με διάρκεια 48 μηνών ή 60.000 χλμ, με το μίσθωμα να είναι 30 ευρώ πιο πάνω από το βενζινοκίνητο και μόλις 10 ευρώ πάνω από το diesel. Όπως δηλώνουν στελέχη της εταιρίας, με αυτό τον τρόπο και αν προσθέσεις τα λειτουργικά έξοδα, το ηλεκτρικό μοντέλο είναι τελικά πιο φθηνό.

Σε αντίθεση με αρκετούς ανταγωνιστές μεταξύ των οποίων το Nissan Leaf και Renault Zoe, η Peugeot δεν θα χρεώνει ξεχωριστά την μπαταρία, αλλά το e-208 θα έχει εγγύηση 8 ετών και 160.000 χιλιομέτρων, στο τέλος της οποίας η εταιρία υπόσχεται ότι η μπαταρία θα έχει διατηρήσει το 70% των ικανοτήτων της.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν για την χρονιά που πέρασε η πιο ανερχόμενη κατηγορία, με άνοδο 41% και 233.254 μονάδες σε μία αγορά που ήταν στατική. Το μερίδιο αγοράς τους ήταν 1,5% από 1,1% του 2017. Μέσα στην χρονιά θα προστεθούν πολλά σημαντικά μοντέλα, όπως το e-208, το αδελφό μοντέλο DS3 Crossback e-tense, το Tesla 3 που ήδη πηγαίνει πολύ καλά, το Corsa EV κ.λπ. Στόχος όλων των εταιριών είναι να μειώσουν τους ρύπους στα 95 gr/km διοξειδίου του άνθρακα μέσα στην επόμενη χρονιά, αλλιώς τα πρόστιμα θα είναι ιδιαίτερα υψηλά.

ΠΗΓΗ: ΑUTOMOTIVE NEWS