To ηλεκτροκίνητο VW ID Neo θα κοστίζει όσο ένα συμβατικό αυτοκίνητο!


Η Volkswagen δημοσίευσε μία σειρά από λεπτομέρειες, που είναι σχετικές με τα μελλοντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, όπως το όνομα της του μικρομεσαίου EV, που θα είναι ID Neo. 

 
  • 11/10/2018

Ο Thomas Ulbrich, επικεφαλής του τμήματος ηλεκτροκίνητων οχημάτων, δήλωσε πως τα μελλοντικά EV της εταιρείας θα έχουν ανταγωνιστικές τιμές, οι οποίες δε θα απέχουν πολύ από αυτές των diesel εκδόσεων. Ο Γερμανός παράγοντας δεν αναφέρθηκε σε πολλές λεπτομέρειες, ωστόσο υπάρχει μία δημοσίευση, που αναφέρει πως το VW Jetta 1.6 TDI του 2015 κοστίζει 25% περισσότερο σε σχέση με το βενζινοκίνητο Jetta 1.8T στην ίδια εξοπλιστική έκδοση. Επίσης, ανάμεσα στα βενζινοκίνητα και diesel Touareg η διαφορά τιμής είναι μικρότερη, καθώς αυτή κυμαίνεται στο 17%.

Αν υποθέσουμε ότι τα παραπάνω ποσοστά θα διατηρηθούν, η έκδοση παραγωγής του I.D. concept, που παραπέμπει στο Golf θα κοστίζει στις ΗΠΑ μεταξύ περίπου 21.000 και 22.700 ευρώ. Τα παραπάνω ποσά δε θα πρέπει να εκληφθούν ως δεδομένα, αλλά δε θα απέχουν πολύ από την πραγματικότητα, δείχνοντας πως η Volkswagen σοβαρολογεί, όταν ανακοινώνει πως τα ηλκτροκίνητα μοντέλα της θα είναι προσιτά.

Η Volkswagen δεν επέδειξε κανένα σημάδι... εγκράτειας για όλα αυτά, κατά την παρουσίαση της τιμολογιακής πολιτικής των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, η οποία συνοδεύεται από φράσεις, όπως «ηλεκτροκίνητα οχήματα για όλους» και «ηλεκτροκίνητα μοντέλα για εκατομμύρια, όχι για εκατομμυριούχους». Ο Ulrich τόνισε ιδιαιτέρως αυτό το σημείο, αναφερόμενος στην τιμολογιακή στρατηγική της εταιρείας που υπηρετεί, η οποία είναι ικανή να «πείσει εκατομμύρια πελάτες», ώστε αυτοί να αγοράσουν ηλεκτροκίνητα μοντέλα, που δε βρίσκονται στο -υψηλό- επίπεδο, που συμβαδίζει με τους λεγόμενους «σπουδαίους» πελάτες.

Το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο, που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, προβλέπεται να λανσαριστεί το 2020 και αναμένεται να ονομαστεί ID Neo. Η Volkswagen προφανώς έδειξε φιλύποπτη σχετικά με τη δημοσιοποίηση λεπτομερών τεχνικών χαρακτηριστικών, αν και έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η «οικογένεια ID» θα έχει ένα προσαρμοζόμενο πακέτο μπαταριών, το οποίο θα μπορεί να εξασφαλίζει αυτονομία ανάμεσα σε περίπου 320 και 550 km (βάσει WLTP).

Την περασμένη εβδομάδα η εταιρεία υπαινίχθηκε πως κατέχει την τέχνη να κάνει τα ηλεκτροκίνητα οχήματα προσιτά. Κατά βάση σημείωσε ότι οι οδηγοί, που δε χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους στην πόλη συνήθως δεν αισθάνονται την ανάγκη να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις. Επιπλέον, η Volkswagen σημείωσε πως «είναι σε θέση να επιλέξει μία μπαταρία, με χαμηλότερη απόδοση ενέργειας». Αυτή δήλωση υποδηλώνει ότι τα ID μοντέλα θα είναι διαθέσιμα με διαφορετικές μπαταρίες και κάποια με μπαταρία μικρότερης χωρητικότητας, που θα είναι προφανώς ακόμα πιο προσιτά.