CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΜΙΝΙ

Το κλασικό τρίθυρο Mini θα καταργηθεί; 12/9

  • img

Οι φήμες θέλουν το πιο παραδοσιακό των Mini να μην έχει διάδοχο στην επόμενη γενιά του βρετανικού μοντέλου.

KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Όταν η μάρκα Mini επανήλθε στο προσκήνιο, στις αρχές της νέας χιλιετίας, το τρίθυρο ήταν για αρκετά χρόνια το ένα και μοναδικό μοντέλο της γκάμας της. Σύμφωνα άλλωστε και με την παράδοση της εταιρείας και του αυτοκινήτου που δημιούργησε ο Ισιγόνης. Τα Mini μπορεί από τότε να έχουν πολλαπλασιαστεί αλλά το τρίθυρο εξακολουθεί να είναι το πιο κλασικό και να αποτελεί τη βάση της γκάμας.

Παρόλα αυτά έχουν ήδη κυκλοφορήσει φήμες που θέλουν την παραγωγή του να αναστέλλεται με το τέλος του κύκλου ζωής αυτής της γενιάς. Δηλαδή το 2022, που αναμένεται να συμβεί αυτό, να μην παρουσιαστεί άμεσος διάδοχός του. Η Mini από την πλευράς της αρνείται κατηγορηματικά τις φήμες αυτές, όχι μόνο γιατί η πολιτική της είναι να μη σχολιάζει φήμες αλλά και γιατί, όπως είπε εκπρόσωπός της «το τρίθυρο είναι η καρδιά της μάρκας».

Από την άλλη όμως και παρά το σημαντικό του ρόλο οι πωλήσεις του τρίθυρου Mini μειώνονται συνεχώς. Ακολουθώντας βέβαια τη συνολική τάση που θέλει τα τρίθυρα μοντέλα, που σαφώς είναι λιγότερο πρακτικά σε σχέση με τα αντίστοιχα πεντάθυρα, να βρίσκονται στο πιο χαμηλό σημείο της δημοτικότητάς τους. Χαρακτηριστικό είναι πως οι πωλήσεις του τρίθυρου Mini μειώθηκαν από τις 29.658 μονάδες ετησίως το 2010 στις μόλις 11.256 το 2017, ενώ το 2018 αναμένεται να έχουν πέσει και άλλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ