To Land Rover Defender αποκτά νέες εκδόσεις κινητήρων


ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟ DEFENDER ΑΠΟΚΤΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΝΤΙΖΕΛ ΕΚΔΟΣΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΗ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: LAND ROVER
  • 9/9/2020

Ξεκινώντας από την ηλεκτροϋβριδική PHEV έκδοση της Land Rover, αυτή ξεχωρίζει από τα διακριτικά P400e και συνδυάζει έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα ισχύος 300 PS με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 104 PS. Η συνδυασμένη ισχύς διαμορφώνεται στους 404 PS. Σχετικά με τις επιδόσεις τα πρώτα 100 km/h από στάση επιτυγχάνονται σε 5,6 sec.

H μπαταρία χωρητικότητας 19,2 kWh προσφέρει αυτονομία για έως 43 km με την εκπομπή CO2 να βρίσκεται στα 74 g. To P400e θα προσφέρεται στάνταρ με τροχούς 20 ιντσών, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση και με την υποδοχή φόρτισης να βρίσκεται από τα αριστερά και πίσω του αυτοκινήτου. Τo P400e θα είναι διαθέσιμο με πέντε ή έξι θέσεις.

Από πλευράς ντίζελ η Land Rover έχει αναβαθμίσει το νέο της εξακύλινδρο τρίλιτρο Ingenium, ο οποίος πλέον έχει ήπια υβριδική τεχνολογία. Θα είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδόσεις: την D200 με 200 PS/ 500 Nm, την D250 με 249 PS/ 570 Nm και την D300 με 300 PS/ 650 Nm. Η τελευταία έχει το 0-100 σε 6,7 sec.

Από εκεί και πέρα το Defender διατίθεται με τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με 300 άλογα και τον τρίλιτρο εξακύλινδρο με 48βολτο σύστημα και 400 ίππους. Αξιοσημείωτο είναι πως καταργείται ο τετρακύλινδρος diesel. Επίσης, ξεκινούν οι πωλήσεις του Defender 90 με το τρίθυρο αμάξωμα και το κοντό μεταξόνιο.