Το μέλλον των σπορ Audi είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό


ΤΟ TT ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΡΦΗ, ΕΝΩ ΤΟ R8 ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ SUPER SPORT ΜΟΝΤΕΛΟ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: AUDI
  • 6/8/2020

Είναι κοινό μυστικό πως σύντομα η παρουσία των δύο σπορ κουπέ της Audi, του TT και του R8 στη γκάμα της ολοκληρώνεται και εξετάζεται το μέλλον τους από όλες τις πλευρές. Και αυτό γιατί ο νέος επικεφαλής της μάρκας Markus Duesmann όχι μόνο θα συνεχίσει το πλάνο περικοπών που είχε εξαγγείλει ο προκάτοχός του αλλά θα το αυστηροποιήσει ακόμα πιο πολύ.

Υπό αυτό το πρίσμα για μοντέλα σαν το ΤΤ και το R8, με τη χαμηλή ζήτηση και τα μικρά νούμερα παραγωγής -οι ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις του R8 κυμαίνονται από 2.000 έως 3.000 μονάδες, ενώ το ΤΤ δεν ξεπερνά τις 20.000- οι οιωνοί δεν είναι καθόλου μα καθόλου καλοί.

Από την άλλη κάθε μάρκα και ειδικά μια premium σαν την Audi χρειάζεται μοντέλα «βιτρίνες» και αυτό είναι κάτι που μπορεί να εξασφαλίσει το μέλλον και των δύο αλλά με μια άλλη μορφή σε σχέση με αυτή που γνωρίζουμε. Φυσικά η φουλ ηλεκτροκίνησή τους είναι στην ουσία μονόδρομος, ενώ το ΤΤ, κρίνοντας από το πρωτότυπο TT Offroad μάλλον θα εξελιχθεί σε crossover.

Το R8 από την πλευρά του θα παραμείνει ένα σούπερ σπορ μοντέλο, θα μπορούσε να μετονομαστεί σε E-Tron GTR και να είναι το κορυφαίο της σπορ γκάμας της Audi.

Πάνω φυσικά από το E-Tron GT, με το οποίο θα μοιράζεται το πλαίσιο J1. Οι ηλεκτροκινητήρες θα είναι τρεις με συνδυαστική απόδοση 650 PS, που θα εξασφαλίζουν ένα 0-100 km/h σε λιγότερα από 2,0 δεύτερα, ενώ η μπαταρία θα είναι των 95 kWh.