Το Mini της Gildred Racing βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Και στην τσέπη!


ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ, ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ MINI MK3 ΑΠΟ ΤΟ SUPER COOPER TYPE S

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: Gildred Racing
  • 30/6/2020

Όταν το 1974 παρουσιαζόταν το Μini Mk3 κανείς δεν θα φανταζόταν πως 46 χρόνια μετά θα υπήρχε έναν βελτιωτής που θα του εξασφάλιζε περισσότερους από 500 ίππους και επιδόσεις υπεραυτοκινήτου. Ο βελτιωτής αυτός ονομάζεται Gildred Racing και η δημιουργία του Super Cooper Type S και βέβαια δεν πρόκειται για καθόλου φτηνή υπόθεση μιας και πέρα από τις επιδόσεις σε επίπεδα supercars κυμαίνεται και η τιμή του. Των 133.000 ευρώ.

Φυσικά για να μπορέσει ένα μικρό και ταπεινό Mini να ανέβει πάνω από τους 500 ίππους απαιτούνται πολλές μετατροπές και βέβαια και ένας άλλος κινητήρας. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ένας V6 των 3.200 cc της Honda που στις αρχές των ‘00s κινούσε τα μοντέλα της μάρκας πολυτελείας της, της Acura. Σε αυτά απέδιδε 264 ίππους και 315 Nm, ενώ στο Mini με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή της Rotrex έχει ανέβει στα 509 PS και τα 519 Nm.

Βέβαια ο κινητήρας δεν χωρά στο λιλιπούτειο μηχανοστάσιο του Mini. Έτσι μετακόμισε προς πίσω, στις πλάτες των καθισμάτων των δύο πια επιβατών και κινεί τους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε λιγότερα από 4,0 sec για το 0-96 km/h.

Φυσικά έχουν γίνει αλλαγές τόσο στην ανάρτηση όσο και στα φρένα, οι προβολείς είναι LED και οι ζάντες σαν τις γνήσιες των 13 in. Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι της Recaro και το τιμόνι της Sparco, ενώ τα πάντα ελέγχονται από ένα Apple i-Pad Pro που έχει προσαρμοστεί κατάλληλα στο ταμπλό.