Το νέο Ford Puma ήρθε για να μείνει!


ΤΟ ΝΕΟ FORD PUMA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΛΕΟΝ ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟ SUV ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΚΑΘΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ, ΕΝΤΟΣ Η ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΙΧΩΝ.

  • 21/5/2020

Για όσους ανδρώθηκαν τη δεκαετία του 1990 το Ford Puma δεν αποτελεί άγνωστη λέξη. Το «αιλουροειδές» της Ford μάς συστήθηκε στα τέλη του προηγούμενου αιώνα ως ένα καλλίγραμμο coupe καθιστώντας προσιτό το όνειρο απόκτησης μιας εξωτικής, έστω και σε επίπεδο σχεδιασμού κατασκευής.

Πάρα το σύντομο πέρασμά του, λοιπόν, από την ευρωπαϊκή αγορά, το Ford Puma πρόλαβε να αφήσει το στίγμα του. Να δημιουργήσει τις βάσεις πάνω στις οποίες η μπλε οβάλ φίρμα «έχτισε» το οδηγοκεντρικό της προφίλ για μια ολόκληρη γενιά οδηγών που αναζητούν το μοναδικό της DNA.

Σήμερα, σχεδόν 20 χρόνια μετά, το Puma βρίσκεται και πάλι στις προθήκες της Ford διεκδικώντας ετούτη τη φορά έναν διαφορετικό ρόλο. Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος που αυτομάτως το τοποθετεί στην ευρύτερη κατηγορία των SUVs αλλά και εμφανή εκείνα τα στοιχεία που δεν σου επιτρέπουν να αμφισβητήσεις τον δυναμικό του χαρακτήρα, το Ford Puma δείχνει τόσο ίδιο αλλά και τόσο διαφορετικό με εκείνο το αυτοκίνητο που γνωρίσαμε για πρώτη φορά το μακρινό 1997.

Παρά, λοιπόν, την απόσταση που το χωρίζει από το έδαφος και την και την τυπική… σωματοδομή ενός μικρού SUV, το νέο Ford Puma καταφέρνει και βγάζει το ίδιο μέταλλο με τον προγονό του. Οι εξωτερικές διαστάσεις επιβεβαιώνουν την αστική καταγωγή ενός αυτοκινήτου που έχει αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την κληρονομιά του Ford Fiesta, επενδύοντας στον οδηγοκεντρικό προσανατολισμό και τα δυναμικά χαρακτηριστικά ίσως του κορυφαίου supermini των ημερών μας.

Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4,2 μέτρα, το Puma διαθέτει τη μαγική ικανότητα να κινείται με χαρακτηριστικά άνεση και ευκολία μέσα στην πόλη, προσφέροντας ταυτόχρονα και την αίσθηση ότι βρίσκεσαι μέσα σε ένα πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Η άριστη εκμετάλλευση των εξωτερικών διαστάσεων του αμαξώματος σε συνδυασμό με την εξοπλιστική πληρότητα των δύο εκδόσεων στις οποίες διατίθεται στην ελληνική αγορά (Titanium και ST Line)  προσφέρουν στο Ford Puma ένα σαφές, άμεσα εξαργυρώσιμο πλεονέκτημα απέναντι στις προτάσεις του ανταγωνισμού.

Η άνεση, η ασφάλεια και προηγμένες εφαρμογές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό ενός αυτοκινήτου που διαθέτει χαρακτηριστικά τα οποία μέχρι πρότινος μπορούσες να συναντήσεις σε προτάσεις ανώτερων κατηγοριών.

Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3 με τις εκτεταμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής μεγέθους 8 ιντσών μέσω της οποίας αποκτά κανείς πρόσβαση σε έναν κόσμο τεχνολογίας. Το  προηγμένο τεχνολογικά οικοσύστημα του νέου Ford Puma συμπληρώνει ο ψηφιακός, πλήρως παραμετροποιήσιμος πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών,  όπως άλλωστε και τα καινοτόμα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.

Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει το Local Hazard Information το οποίο ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο τον οδηγό για τυχόν κινδύνους που έχουν προκύψει στη διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει.

Οι καινοτομίες του νέου Ford Puma ωστόσο δεν σταματούν εδώ, μιας και ανοίγοντας τον χώρο των αποσκευών αντιλαμβάνεσαι τις πραγματικές μεταφορικές δυνατότητες ενός αυτοκινήτου που ηγείται και σε αυτόν τον τομέα της κατηγορίας του.

Αν και τα 456 λίτρα είναι από μόνα τους ικανά ώστε να χαρίσουν στο νέο Ford Puma την πρώτη θέση ανάμεσα στα SUV πόλης που κατακλύζουν πλέον την ευρωπαϊκή αγορά, οι άνθρωποι της Ford δεν αρκέστηκαν σε αυτά, δημιουργώντας το επαναστατικό MegaBox.

Ένας πρόσθετος χώρος αποθήκευσης με αδιάβροχη επένδυση και στόμιο αποστράγγισης, ο οποίος εκτός των άλλων επιτρέπει τη μεταφορά μεγάλων σε ύψος αντικειμένων.

Το νέο Puma είναι το πρώτο από 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα που θα λανσαριστούν από τη Ford μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς. Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας.

Τα κινητήρια σύνολα 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, που θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Το νέο Ford Puma είναι διαθέσιμο με τιμή εκκίνησης τα €19.499 για την έκδοση Titanium, που θεωρείτε άκρως ανταγωνιστική για την κατηγορία εάν συνυπολογιστεί ο εξοπλισμός, αλλά και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Σ' αυτό το ποσό έρχονται να προστεθούν ως επιπλέον συγκριτικά πλεονεκτήματα τα ανταγωνιστικά χρηματοδοτικά προγράμματα της ελληνικής αντιπροσωπείας καθώς και τα 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση "Ford Protect", δημιουργώντας έτσι ένα πλήρες και άκρως ελκυστικό αυτοκίνητο.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε της ιστοσελίδα της Ford, όπως και για τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου που σας ενδιαφέρει.

JOIN US