Το νέο Hypercar της Ferrari θα θέσει νέα δεδομένα


ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΜΙΑ ΥΠΕΡ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 27/12/2019

Στο Maranello το χρονόμετρο μετρά αντίστροφα για τον αντικαταστάτη της LaFerrari και ήδη οι Ιταλοί έχουν βρίσκονται στην φάση της εξέλιξης και των πρώτων μυστικών δοκιμών. Μάλιστα ο διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρίας Enrico Galliera αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο βρετανικό Auto Express πως η αποκάλυψη του μοντέλο θα γίνει μετά το 2022 και πως θα υπάρχει και διαφορετική φιλοσοφία από την LaFerrari.

Σήμερα η ισχυρότερη Ferrari είναι η SF90 Stradale (την βλέπετε στην κεντρική φωτογραφία) η οποία εφοδιάζεται με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 των 4,0 lt σε συνδυασμό με τρείς ηλεκτροκινητήρες και συνολική ισχύ στους 1.000 PS.

Αν και η διάδοχος της LaFerrari αναμένεται να έχει περισσότερα άλογα ο Galliera λέει πως δεν θα είναι αυτός ο τομέας που θα επικεντρωθούν οι ειδικοί στην εξέλιξη του αυτοκινήτου, αλλά η μείωση του βάρους, η αεροδυναμική και τα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Φυσικά όλα αυτά απασχολούν και βελτιώνονται συνεχώς από τους Ιταλούς, αλλά στο νέο hypercar η πρόοδος θα είναι ένα βήμα παραπέρα δημιουργώντας πρωτόγνωρα στάνταρ στον μαγικό κόσμο των υπέρ-κατασκευών. Παράλληλα o Galliera δήλωσε πως η Ferrari του θα διατηρήσει τον εμβληματικό V12 και αν μπορούσε θα τον κρατούσε δίχως υβριδικά συστήματα που συνεπάγονται πρόσθετο βάρος.