Το νέο Hyundai SantaFe σπάει το σχεδιαστικό κατεστημένο


Η Hyundai τα τελευταία χρόνια τολμά και σε επίπεδο σχεδιασμού και το νέο SantaFe είναι η καλύτερη απόδειξη της στρατηγικής του σοκ που ακολουθεί η κορεατική φίρμα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: KKSTUDIO
  • 16/2/2020

Δεν έχουν περάσει και πολλά χρόνια από την εποχή που η Hyundai αρκούταν σε μετριοπαθή σχήματος δίνοντας προτεραιότητα σε τομείς όπως η ποιότητα της κατασκευής και η αξιοπιστία.

Σήμερα η εποχή αυτή ανήκει στο παρελθόν της κορεατικής φίρμας η οποία όχι μόνον έχει την πολυτέλεια -και την ισχύ- να δίνει σημασία στη λεπτομέρεια αλλά και να δημιουργεί με τα προϊόντα της νέες σχεδιαστικές τάσεις.

Η νέα γενιά του Hyundai SantaFe ανήκει σε εκείνη τη κατηγορία των αυτοκινήτων που μοιάζουν ικανά να αλλάξουν τα σχεδιαστικά δεδομένα όχι μόνο του ίδιου του κατασκευαστή του αλλά συνολικά του segment στο οποίο δραστηριοποιείται.

Το επιβλητικό σε διαστάσεις και προδιαγραφές SUV των Κορεατών αλλάζει σελίδα, δείχνοντας τον σχεδιαστικό δρόμο και στα υπόλοιπα μοντέλα της Hyundai. Οι λεπτοί προβολείς, τα ενσωματωμένα φωτιστικά σώματα στην κεντρική εισαγωγή αέρα και οι σύνθετες πτυχώσεις του αμαξώματος ίσως να θυμίσουν σε αρκετούς το ήδη γνωστό Kona, ωστόσο, το νέο SantaFe έχει τον τρόπο να ξεχωρίζει υπογραμμίζοντας την κατασκευαστική ανωτερότητά του έναντι των μικρότερων και πιο προσιτών SUV.

Αν και είναι νωρίς να μιλάμε για τις τεχνικές προδιαγραφές του, οι πιθανότητες να ακολουθήσει το παράδειγμα του επίσης νέου KIA Sorento είναι κάτι περισσότερο από ισχυρές, γεγονός που με τη σειρά του σημαίνει ότι στη βάση της γκάμας του θα τοποθετηθεί ένα υβριδικό σύνολο το οποίο θα έχει αφετηρία έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων.

Αυτό είναι από μόνο του ικανό να επαναφέρει το SantaFe και στην ελληνική αγορά, τοποθετώντας το πάνω από το Tucson, το οποίο σήμερα κατέχει τη θέση του κορυφαίου SUV στην γκάμα της «ελληνικής» Hyundai.