Το νέο ηλεκτρικό Volkswagen Aero B έρχεται να αντιμετωπίσει το Tesla Model 3


Το νέο τετράθυρο ηλεκτρικό σεντάν της VW θα είναι το Aero B και ο μεγάλος του αντίπαλος δεν θα είναι άλλος από το Tesla Model 3. Τι γνωρίζουμε ως τώρα για το νέο ηλεκτρικό σεντάν της VW.

  • 26/5/2022

Η επιτυχία του Tesla Model 3 στην Ευρώπη και όχι μόνο είναι δεδομένη, τόσο που έχει φτάσει να ξεπερνά τις παραδοσιακές δυνάμεις στους πίνακες των πωλήσεων. Η Volkswagen φυσικά θέλει να ξεπεράσει την Tesla  σε πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων και η απάντηση της στο Model 3 δεν αργεί.

Οι Γερμανοί ετοιμάζουν ένα νέο τετράθυρο ηλεκτρικό σεντάν και το όνομα αυτού θα είναι Aero B. Οι φωτογραφίες των κατασκόπων μας που δημοσιεύσαμε πριν από λίγες ημέρες μας έδωσαν μία ιδέα για το σχήμα και το σχεδιασμό του και τώρα νέο φωτογραφικό υλικό «βγήκε» στο διαδίκτυο από το βρετανικό Autoexpress.

Οι εικόνες μας δείχνουν ότι το νέο ηλεκτρικό σεντάν θα έχει παρόμοια σχεδίαση με τα μοντέλα της ηλεκτρικής σειράς ID. της VW. Μπροστά το ρύγχος είναι κοντό και χαμηλό για να βοηθήσει στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, ενώ η σχεδίαση της μάσκας και των προβολέων θυμίζει το ID.4. Η γρίλια εξακολουθεί να είναι μερικώς καμουφλαρισμένη, αλλά είναι πιθανό να είναι μικρότερη και καθαρή στο αυτοκίνητο παραγωγής που θα είναι έτοιμο το 2023.

Στο πίσω μέρος κυριαρχούν οι καθαρές απλές γραμμές και βλέπουμε τη γραμμή της οροφής να ακολουθεί μία επικλινή τάση έως το τελείωμα του αμαξώματος, μοιάζοντας με ένα… χαμηλωμένο σεντάν ID.5. Τα πίσω φώτα είναι τεχνολογίας LED και σχεδιαστικά ακολουθούν το κυψελοειδές μοτίβο του ID.5.

Το Aero B παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο με το όνομα ID. Vizzion στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2018. Δεν είναι απίθανο όμως το όνομα του να αλλάξει όταν αυτό περάσει στην παραγωγή και η Volkswagen να προτιμήσει να μείνει πιστή στην ονοματολογία της οικογένειας ID.

Στην παρουσίαση “UBS Paris Electric Car Day” τον περασμένο μήνα, η Volkswagen αποκάλυψε μερικές βελτιώσεις για την πλατφόρμα MEB, η οποία θα μπορούσε να εμφανιστεί για πρώτη φορά στο νέο Aero B. Η νέα μπαταρία και το σύστημα κίνησης θα μπορούν να προσφέρουν μέγιστη αυτονομία έως και 700 χιλιομέτρων με μία φόρτιση, ενώ ο μέγιστος ρυθμός επαναφόρτισης της πλατφόρμας MEB θα αυξηθεί από τα 150 kW στα 200 kW, επομένως μια φόρτιση από το 10 στο 80% θα διαρκεί πλέον λιγότερο από μισή ώρα. Δεδομένου του σχετικά μεγάλου μεταξονίου του Aero B, η VW θα μπορεί να ενσωματώσει και τη μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh που ήδη υπάρχει στο ID.5  χωρίς κανένα πρόβλημα.

Δεν αποκλείεται επίσης, στο μέλλον να ακολουθήσει και μία wagon έκδοση αμαξώματος του Aero B στα πρότυπα του ID. Space Vizzion που είδαμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2019. Επιπλέον, θεωρείται πολύ πιθανό να ακολουθήσει μία κορυφαία τετρακίνητη έκδοση GTX με δύο ηλεκτρικά μοτέρ του Aero B, όπως στα ID.4 GTX και ID.5 GTX που αποδίδουν 299 ίππους.

Σε κάθε περίπτωση, χρειάζεται να κάνουμε λίγους μήνες υπομονή ακόμα πριν η Volkswagen μας αποκαλύψει τα σχέδια της για το νέο της ηλεκτρικό σεντάν που θα μπει στην παραγωγή το 2023.

ΠΗΓΗ: Autoexpress