Tο νέο IWC Pilot’s Chronograph Edition AMG έχει τεχνολογία μονοθεσίου Formula 1!


Είναι ο πρώτος χρονογράφος διαμέτρου 43 χιλιοστών που κατασκευάζεται από τιτάνιο και εντός της κάσας του χτυπά η καρδιά του νέου in-house μηχανισμού χρονογράφου της IWC με column wheel, Caliber 69385.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΦΩΤ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 24/5/2021

Η ελβετική ωρολογοποιία IWC Schaffhausen και η Mercedes AMG έχουν μία από τις πιο μακρές και γνωστές συνεργασίες της σύγχρονης εποχής. Από το 2004 που ξεκίνησε η συνεργασία τους, έχει καρποφορήσει μερικά τρομερά ρολόγια, αλλά αυτή η έκδοση του διάσημου πιλότου, Chronograph Edition "AMG", είναι κάτι πραγματικά ξεχωριστό.

Είναι ο πρώτος χρονογράφος διαμέτρου 43 χιλιοστών που κατασκευάζεται από τιτάνιο και εντός της κάσας του χτυπά η καρδιά του νέου in-house μηχανισμού χρονογράφου της IWC με column wheel, Caliber 69385. Επιπλέον, το κατράν με το σκούρο γκρι μοτίβο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

Αν αυτό σας μοιάζει πολύ με τα υλικά ενός αυτοκινήτου της Formula1, έχετε δίκιο. Το τιτάνιο και οι ίνες άνθρακα χρησιμοποιούνται σε σχεδόν κάθε αγωνιστικό μονοθέσιο σε αυτό το επίπεδο μηχανοκίνητου αθλητισμού. Από τα ίδια υλικά είναι φτιαγμένο και το κλουβί ασφαλείας, γνωστό πια ως “halo” (φωτοστέφανο), μια ζώνη τιτανίου σε σχήμα Τ τυλιγμένη σε ανθρακονήματα, που έσωσε τη ζωή του Romain Grosjean πέρυσι.

Για τους σχεδιαστές ενός τόσο μικρού και ακριβού αντικειμένου όπως το ρολόι οι περιορισμοί είναι πολλοί. Η διάταξη του μηχανισμού και των δεικτών, το πολύ περιορισμένο μέγεθος φέρνουν μικρότερη ελευθερία στο σχεδιασμό. Είναι επίσης πολύ δύσκολο να μεταφράσεις οπτικά το χαρακτήρα ή την ψυχή ενός αυτοκινήτου σε ένα ρολόι. Ο σχεδιασμός μπορεί να καταλήξει να είναι πολύ έντονος, κουραστικός με πολλά λογότυπα να επικαλύπτονται στο καντράν ή εντυπωσιακά στοιχεία σχεδιασμού που φαίνονται υπερβολικά.

Όμως, η IWC κατάφερνε πάντα να βγάζει μία διακριτικότητα, παρά το φορτωμένο τους ντιζάιν, όταν πρόκειται για ρολόγια που αποτίουν φόρο τιμής στον εσωτερικό βραχίονα της Mercedes για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, AMG. Η ενσωμάτωση της επωνυμίας AMG στο caseback του ρολογιού είναι καλαίσθητη και τα στοιχεία του αυτοκινήτου εκφράζονται διακριτικά στις υφές και τα υλικά.

Τα υλικά έχουν σημασία

Οι ίνες άνθρακα είναι ισχυρότερες από το ανοξείδωτο ατσάλι και 70% ελαφρύτερες. Εκτός του ότι παίζει σημαντικό ρόλο στα αυτοκίνητα της Formula1, αυτό το υλικό χρησιμοποιείται ευρέως στη σύγχρονη αεροπορία (το αεροσκάφος Boeing 787 Dreamliner είναι κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα σε ποσοστό 50%), επίσης όμως και σε ποδήλατα, ρομποτική και drone. Ενώ είναι εξαιρετικά εύχρηστο στην κατασκευή, έχει επίσης μια υπεροχή εμφανισιακά. Σηματοδοτεί προηγμένο τεχνολογικό σχεδιασμό. Απλώς ρίξτε μια ματιά στα πακέτα από ανθρακονήματα που διατίθενται στη Mercedes-AMG GT R και θα δείτε πόσο ελκυστικό είναι.

Το Pilot’s Watch Chronograph Edition “AMG” κοστίζει 9.900 ευρώ και διαθέτει κάσα τιτανίου 43 χιλιοστών με in-house μηχανισμό χρονογράφου 69385 στο εσωτερικό με συχνότητα λειτουργίας 28.800 vph.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δίλιτρη αλλά πανίσχυρη η νέα Mercedes C63 AMG

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον μαγικό κόσμο του αυτοκινήτου.