Το νέο Peugeot 408 «παντρεύει» τα fastback με τα SUV δημιουργώντας νέα δεδομένα (photos)


Η Peugeot με την παρουσίαση του 408 προσπαθεί να καλύψει τον κενό χώρο ανάμεσα στο 308 και το 3008 με μία πρόταση που έχεις ως στόχο να ανακατέψει την τράπουλα και να θέσει τις βάσεις για την επόμενη μέρα των SUVs.

  • 22/6/2022

Έχοντας ζήσει περισσότερο από μία δεκαετία στη σκιά των SUVs, τα sedans αναζητούσαν εδώ και καιρό τρόπο για να…. μπορέσουν να ανατρέψουν τα δεδομένα και να τραβήουν ξανά πάνω τους το ενδιαφέρον.

Ο όμιλος της Stellantis επιχείρησε πρώτος να φέρει τα πάνω-κάτω και να σπάσει τα στερεότυπτα παρουσιάζοντας αρχικά το Citroen C5 X το οποίο προκάλεσε έκπληξη με το αμάξωμά του. Σήμερα η φίρμα κάνει ακόμα ένα μεγάλο βήμα προς την ίδια κατεύθυνση, παρουσιάζοντας το νέο Peugeot 408.

Το πρώτο σοκ από την παρουσίαση της νέας πρότασης έρχεται μέσα από την ονομασία της μιας και οι Γάλλοι βάζουν στην άκρη τη γνωστή εδώ και χρόνια πρακτική της χρησιμοποίησης των δύο μηδενικών στο κέντρο και η οποία ξεκίνησε από το 2004 με την παρουσίαση του 1007.

H κατασκευή του νέου Peugeot 408 έχει γίνει πάνω στην εξελιγμένη πλατφόρμα της Stellantis EMP2 την οποία και μοιράζεται μαζί με το 308. Σχεδιαστικά μπορεί κάποιους να τους ξενίζει η προσέγγιση με την κεκλιμένη οροφή και τις έντονες γραμμές,  ωστόσο ακόμα και οι αυστηροί κριτές του μοντέλου μπορούν να αναγνωρίσουν ότι η Peugeot προσπάθησε να σκεφτεί πέρα από τα καθιερωμένα παρουσιάζοντας μια «ριζοσπαστική» πρόταση.

Το αυτοκίνητο «κάθεται» πάνω σε ένα σετ ζάντες  των 20 ιντσών με ασύμμετρο σχεδιασμό που προσθέτουν πόντους στη συνολική εικόνα κάνοντας την ακόμα πιο επιβλητική και σύγχρονη.

Το μήκος του είναι 4.685 mm -λίγο πιο μακρύ σε σχέση με το 308 SWμε το πλάτος να ορίζεται στα 1.859 mm, το ύψος στα 1.478 mm και το μεταξόνιο στα 2.787 mm ενώ με τον χώρο αποσκευών να έχει χωρητικότητα στα 522 lt (1.611 lt με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα) είναι δεδομένο ότι ποντάρει πολλά και στη πρακτικότητα που αναζητούν οι οικογενειάρχες.

Εσωτερικά τα δεδομένα είναι λίγο πολύ γνωστά με τη διάταξη της κονσόλας να θυμίζει αρκετά το 308 (i-Cockpit). Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 10 ιντσών ενώ αντίστοιχης διάστασης είναι και η κεντρική οθόνη που έχει αναλάβει να ενσωματώσει τις λειτουργίες του Συστήματος Πολυμέσων.

Αρκετά πλούσια είναι και η ομπρέλα των συστήματων ασφαλείας με τη νέα πρόταση να εφοδιάζεται με 6 κάμερες και 9 radars που βρίσκονται συνεχώς στις υπηρεσίες του οδηγού κάνοντάς του την οδηγική ζωή εύκολη.

Πάμε όμως και στα κινητήρια σύνολα όπου το νέο Peugeot 408 θα περιλαμβάνει στη γκάμα του δύο plug-in hybrid εκδόσεις των 180 PS και των 222 PS.Όσοι δεν ελκύονται από τη συγκεκριμένη υβριδική τεχνολογία θα μπορούν να επιλέξουν τον βενζινοκίνητο 1.2 lt κινητήρα PureTech των 130 PS ενώ όλα τα σύνολα συνδυάζονται με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο EAT8. Μάλιστα η Peugeot ανακοίνωσε ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα δούμε και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Το νέο Peugeot 408 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2023 και η κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο της πόλης Μulhouse στη Γαλλία. Στη συνέχεια θα ξεκινήσει να παράγεται και στη μονάδα της κινεζικής πόλης Chengdu με τα συγκεκριμένα μοντέλα να προορίζονται για την ασιατική αγορά.