To νέο Renault Megane είναι plug-in υβριδικό και «καίει» 1,7 λίτρα/100 χλμ.


Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης περνά και το Renault Megane με την plug-in υβριδική εκδοχή του να αποδίδει 160 ίππους και να προσφέρει έως και 65 «ηλεκτρικής» αυτονομίας.

  • 3/2/2020

Μια νέα εποχή ξεκινά για το Renault Megane, το οποίο ανανεώνεται προσθέτοντας στην γκάμα του άκρως ενδιαφέρουσες προτάσεις.

Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζει η plug-in υβριδική έκδοση του δημοφιλούς μικρομεσαίου hatchback, η οποία εφοδιάζεται με έναν κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδοντας συνδυαστικά 160 ίππους.

Το plug-in υβριδικό σύστημα του νέου Renault Megane συμπληρώνεται από το πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων καθώς και από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου μεγέθους 9,8 kWh, οι οποίες σε αστικές συνθήκες κίνησης προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία 65 χιλιομέτρων.

Σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα, η plug-in υβριδική έκδοση του Megane εκλύει σε μεικτές συνθήκες μόλις 40 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, ενώ η αντίστοιχη κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπερνά τα 1,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Χάρη στα τρία προγράμματα λειτουργίας, ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά απόδοσης του υβριδικού συνόλου των 160 ίππων, εστιάζοντας είτε στην αποδοτικότητα είτε στη δυναμική.

To νέο Renault Megane E-TECH προσφέρεται σε station wagon εκδόσεις, διατηρώντας αναλλοίωτη την πρακτική του διάσταση, κρίνοντας από το γεγονός ότι το διαμέρισμα αποσκευών ξεκινά από τα 434 λίτρα και φτάνει με την αναδίπλωση των καθισμάτων τα 1.247 λίτρα.