To νέο Volkswagen Passat GTE στην έκθεση Αυτοκίνηση 2019


H ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ VOLKSWAGEN PASSAT ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΕΚΔΟΧΗΣ ΤΟΥ.

  • 8/11/2019

Τα υβριδικά που μπαίνουν και στην πρίζα αρχίζουν να αυξάνονται τόσο σε επιλογές όσο και σε πωλήσεις λόγω της ανταγωνιστικής τους τιμής που ευνοείται και από το φορολογικό σύστημα με ρύπους. Ανάμεσα στα PEHV συγκαταλέγεται και το αναβαθμισμένο Passat GTE που έχει μεγαλύτερη κατά 31% μπαταρία.

Συγκεκριμένα, στην θέση της μπαταρίας των 9,9 kWh του προ facelift μοντέλου πλέον υπάρχει μία μεγαλύτερη στις 13 kWh. Έτσι, στον κύκλο WLTP το εν λόγω Passat μπορεί να διανύσει 56 km αθόρυβα και δίχως ρύπους. Το Passat GTE προσφέρει τρία προφίλ οδήγησης: τα EV, GTE και Hybrid.

Ο βασικός κινητήρας παραμένει ο 1.4 TSI με τους 156 PS που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 113 PS. Η συνδυασμένη ισχύς είναι στους 215 PS και η ροπή στα 400 Nm με την κίνηση να περνά στους μπροστινούς τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις.

Κατά τα υπόλοιπα συναντάμε ότι αλλαγές υπάρχουν στο facelift από το οποίο πέρασε πρόσφατα το Passat. Έτσι, υπάρχει νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων, νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνη 9,2’’΄, νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού όπως τα Travel Assist με ημιαυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 κ.α.