Το νέο VW Golf γίνεται πιο "άγριο"


Το νέο Golf 5ης γενιάς προκάλεσε αρκετές συζητήσεις με την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά. Κάποιοι είπαν ότι σχεδιαστικά υστερεί σε σχέση με το προηγούμενο, κάποιοι ότι είναι πολύ ίδιο, άλλοι ότι είναι αδιάφορο, ενώ η Ν. Τσαούσης Α.Ε. το είδε ως μία ακόμη ευκαιρία για εξέλιξη στον τομέα της εμφάνισης, αλλά και της οδικής συμπεριφοράς.
  • 24/3/2004
&00 Το νέο Golf 5ης γενιάς προκάλεσε αρκετές συζητήσεις με την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά. Κάποιοι είπαν ότι σχεδιαστικά υστερεί σε σχέση με το προηγούμενο, κάποιοι ότι είναι πολύ ίδιο, άλλοι ότι είναι αδιάφορο, ενώ η Ν. Τσαούσης Α.Ε. το είδε ως μία ακόμη ευκαιρία για εξέλιξη στον τομέα της εμφάνισης, αλλά και της οδικής συμπεριφοράς.
Η Ν. Τσαούσης Α.Ε. εδώ και 22 χρόνια έχει δημιουργήσει μία παράδοση στην αναβάθμιση των αυτοκινήτων της VW και Audi. Έτσι, το νέο Golf και μετά από προσεκτική δουλειά βασισμένη στην εμπειρία και την τεχνολογική υποδομή της εταιρίας, παρουσιάζουν μία έκδοση που σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις ξεχωρίζει διακριτικά από την εργοστασιακή εκδοχή.
Ο σχεδιασμός και η κατασκευή των αεροδυναμικών βοηθημάτων γίνονται στις εγκαταστάσεις της εταιρίας στο Ελληνικό, όπου γίνεται και η συνολική αναβάθμιση του αυτοκινήτου. Έτσι η εταιρία και κατ' επέκταση ο καταναλωτής δεν εξαρτάται από το κόστος και την ομοιομορφία των εισαγόμενων προϊόντων.
Συγκεκριμένα έχει επανασχεδιαστεί το σπόιλερ μπροστά, τα πλαϊνά μαρσπιέ, το σπόιλερ πίσω ώστε να δεχθεί τις δύο απολήξεις των εξατμίσεων. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα και το τρίτο στοπ είναι πιο σκούρο χρώμα, δίνοντας μία σπορτίβ αίσθηση. Οι αισθητήρες που βοηθούν στο παρκάρισμα είναι κάτι ακόμη που γίνεται αντιληπτό από τον παρατηρητή. Οι μεγάλοι τροχοί με διαστάσεις 225/40-18 μπροστά και 245/35-18 πίσω, εκτός από την αισθητική λειτουργία δίνουν καλύτερη πρόσφυση στο αυτοκίνητο σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη ανάρτηση που είναι λίγο σκληρότερη, χωρίς να ενοχλεί στις ανωμαλίες των δρόμων. Τέλος η χρωματική επιλογή του δερμάτινου εσωτερικού με διχρωμία μαύρου - κυπαρισσί, έχει μόνο θετικά σχόλια. Το κόστος για τις εξωτερικές βελτιώσεις είναι 2,000 ευρώ, ενώ μπορεί να επιλέξει κανείς τη σταδιακή εξέλιξη.
Το συνολικό αποτέλεσμα είναι ένα Golf περισσότερο επιθυμητό και σίγουρα ξεχωριστό. Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο Νίκος Τσαούσης: "θέλαμε να κάνουμε το νέο Golf 5ης γενιάς ομορφότερο, αλλά με διακριτικές επεμβάσεις που να μην αλλάζουν τον χαρακτήρα του. Εκεί πιστεύω ότι κρύβεται η γοητεία του αυτοκινήτου, που συμβαδίζει με τη φιλοσοφία των πελατών μας και τους δίνει ένα ακόμη σύμβολο του κύρους τους."
Μία ελληνική εταιρία κάνει το αυτοκίνητο ομορφότερο και μάλιστα με προσιτό τρόπο, συνεχίζοντας την επένδυσή της όχι μόνο στον μηχανολογικό εξοπλισμό αλλά και στη δυναμική των Ελλήνων τεχνικών και σχεδιαστών της.

e-go.gr