Το Nissan GT-R R35 μάς αποχαιρετά με μια άκρως συλλεκτική έκδοση


Σημαντικά πιο ακριβό από τις στάνταρ εκδόσεις αλλά στο 1/3 της τιμής του Nissan GT-R50 by Italdesign με το οποίο θα μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ITALDESIGN
  • 11/9/2020

Αυτή τη στιγμή η Nissan έχει στη γκάμα της δύο σπορ μοντέλα που έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους. Το 370Ζ και το GT-R με τον εσωτερικό κωδικό R15. Και ενώ για το πρώτο έχει ήδη δρομολογηθεί η διάδοχη κατάσταση καταρχήν με το πρωτότυπο Z Proto που θα παρουσιαστεί την άλλη εβδομάδα και ελάχιστα θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής για το δεύτερο δεν υπάρχει ακόμα τίποτα τα χειροπιαστό.

Όσοι γνωρίζουν καλά τα δεδομένα στο εσωτερικό της ιαπωνικής μάρκας, όπως οι συνεργάτες του περιοδικού Best Car Web αποκλείουν ο πολυπόθητος διάδοχος να παρουσιαστεί πριν το 2023. Ταυτόχρονα κάνουν λόγο και για μια τελική έκδοση ή Final Edition, με την οποία θα ολοκληρωθεί η παραγωγή του Godzilla. Κατά πάσα πιθανότητα το 2022, όταν και θα συμπληρώνει αισίως σχεδόν 15 χρόνια παρουσίας.

Η έκδοση θα είναι περιορισμένη στα 20 αυτοκίνητα και ο κινητήρας της θα είναι ίδιος που κινεί και το GT-R50 by Italdesign. Αυτό σημαίνει πως ο V6 των 3.800 cc θα λάβει τις περιποιήσεις της Nismo και τα turbo του αγωνιστικού GT-R με τις προδιαγραφές GT3 σε συνδυασμό με ακόμα μεγαλύτερα ψυγεία, αλλά και ενισχύσεις σε διάφορα σημεία και στο κιβώτιο.

Έτσι η απόδοσή του θα φτάνει και εδώ τα 720 PS και τα 780 Nm, ενώ η τιμή του θα είναι περίπου 60% πιο ακριβή σε σχέση με τα στάνταρ GT-R. Προσφορά αν σκεφτεί κανείς πως το GT-R50 by Italdesign κοστίζει ένα  εκατομμύριο δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

H Alfa Romeo Giulia QV κόντρα στην BMW M4 και στο Audi RS5 (Video)

Η νέα Mercedes-Benz SL είναι ένα αυθεντικό sportscar

Το νέο Ford Bronco θα έχει και έκδοση Raptor με πάνω από 400 PS

Lucid Air: Ό,τι αξίζει να γνωρίζεται για το κορυφαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του πλανήτη!

Στα άκρα η νέα BMW M3 CSL

Και για όλες οι τελευταίες ειδήσεις από το χώρο του αυτοκινήτου κλικ ΕΔΩ