Το oκτακύλινδρο βρετανικό τέρας της Mulholland περνά στην παραγωγή


Ο ΟΜΙΛΟΣ MULHOLLAND, ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ WRC ΚΑΙ ΤΗΝ FORMULA 1, ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΑ ΟΚΤΑΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΕΡΑΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ ΤΗΣ TVR.

  • 19/5/2020

H βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία στο σύνολο της δεν διάγει και τις καλύτερες των ημερών της έχοντας να αντιμετωπίσει όχι μόνο την οικονομική απομόνωση στην οποία μπορεί να οδηγήσει το Brexit αλλά και τη χαμηλή ζήτηση που μαστίζει το σύνολο των αυτοκινήτων που παράγουν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές της M. Βρετανίας.

To τελευταίο πράγμα που θα περίμενε κανείς είναι η δημιουργία μια νέας βρετανικής φίρμας με την κατασκευή όχι ενός μηδενικών ρύπων τετράτροχου ή έστω με ένα υβριδικό hypecar αλλά με ένα οκτακύλινδρο τέρας που μας ταξιδεύει με τις τεχνικές προδιαγραφές του στις παλιές καλές εποχές.

Το φιλόδοξο project πρόκειται να το τρέξει η άγνωστη στους περισσότερους Mulholland, η οποία αποτελεί προμηθευτή αρκετών αγωνιστικών ομάδων τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ όσο και στην Formula 1.

Στόχος, λοιπόν, του ομίλου Mulholland είναι να περάσει στην παραγωγή ένα οκτακύλινδρο sportscar απόδοσης 480 ίππων το οποίο θα χαρακτηρίζεται από την απλότητα της κατασκευής του.

Σε αντίθεση, λοιπόν, με τα περισπούδαστα sportscars των ημερών μας, η πρόταση της Mulholland θα διαθέτει ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο και θα αναλάβει τη μεταφορά της ισχύος στον πίσω άξονα.

Χάρη στο περιορισμένο βάρος του -το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από  θα έχει την ικανότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από τέσσερα δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα υπερβαίνει τα 300 χλμ./ώρα.

To Legend 480 όπως ονομάζεται αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέσα στο καλοκαίρι φέροντας τη σχεδιαστική υπογραφή του Damian McTaggart ο οποίος στο παρελθόν έχει εργαστεί και για την TVR.

Διαβάστε επίσης:

Ο άνθρωπος που έχασε μια περιουσία για να νικήσει την Tesla

Το Dacia Sentry είναι η Porsche Taycan του «φτωχού»