Το ολοκαίνουργιο Nissan X-Trail έφτασε στη χώρα μας με νέες τεχνολογίες και hi-tech χαρακτήρα (εξοπλισμοί-τιμές-video)


Η Nissan ξεκινά ένα νέο «κεφάλαιο» στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, με την πρεμιέρα, για την ευρωπαϊκή αγορά, του ολοκαίνουργιου X-Trail τέταρτης γενιάς.

  • 6/9/2022

Μέχρι σήμερα από το 2000, σχεδόν επτά εκατομμύρια X-Trail έχουν πουληθεί παγκοσμίως, καθιστώντας το ένα από τα πιο δημοφιλή οικογενειακά SUV στον κόσμο. Για τη νέα γενιά του μοντέλου, η Nissan έχει βασιστεί στο DNA των X-Trail με εντυπωσιακό σχεδιασμό, πρακτικότητα σε πέντε όσο και σε επτά θέσεις και δυνατότητες τετρακίνησης. Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-C της Renault-Nissan-Mitsubishi, η οποία υπόσχεται βελτιωμένη δυναμική απόδοση και προηγμένες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης.

Τόσο το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του νέου X-Trail αντικατοπτρίζουν το “πνεύμα” του οχήματος : ευέλικτο και περιπετειώδες. Το εξωτερικό τονίζεται από τα χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία της Nissan, όπως η “αιωρούμενη” οροφή και η μάσκα V-motion. Η μπροστινή όψη πλαισιώνεται από εντυπωσιακούς προβολείς που δείχνουν να ενσωματώνονται με τον εμπρός προφυλακτήρα, με έναν συνδυασμό φώτων ημέρας και φλας κατά μήκος του καπό.

Στο πλάι, οι θόλοι των τροχών, εμπρός και πίσω, δίνουν μια δυναμική παρουσία στο X-Trail, ενώ υπάρχουν λεπτομέρειες στις θύρες και στην κολόνα C που μαζί με τα ιδιαίτερης εμφάνισης πίσω φώτα με μία ορίζοντια γραμμή δίνουν τον τόνο ενός εκλεπτυσμένου αλλά συνάμα ικανού συνόλου. Αλλά και αεροδυναμικού καθώς τα βασικά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν “3D” εκτροπείς ελαστικών  στην κάτω μπροστινή όψη, ενεργά κλαπέτα γρίλιας για τον έλεγχο της ροής αέρα στο χώρο του κινητήρα, ειδικό σχήμα κολόνας Α, καλύμματα κάτω από το αμάξωμα για τη διαχείριση της ροής αέρα κάτω από το όχημα και ένα Air curtain που κατευθύνει με ακρίβεια τη ροή του αέρα από το μπροστινό μέρος στις πλευρές του X-Trail. 

Με 10 χρώματα αμαξώματος και με πέντε συνδυασμούς διχρωμίας, το νέο X-Trail θα προσφέρει στους δυνητικούς αγοραστές 15 παραλλαγές προς επιλογή.

Premium εσωτερική ατμόσφαιρα

Η καμπίνα του ολοκαίνουργιου Nissan X-Trail θέτει ένα νέο πρότυπο στην κατηγορία με αναβαθμισμένη ατμόσφαιρα, ξεχωριστή σχεδίαση και βελτιωμένη χρηστικότητα. Οι προηγμένες τεχνολογίες Nissan Intelligent Mobility βρίσκονται στα χέρια του οδηγού, με άνεση και ποιότητα. Νέα υλικά κορυφαίας ποιότητας, έξυπνα χαρακτηριστικά και με προσοχή στην λεπτομέρεια ενισχύουν την καμπίνα, που προσφέρει κορυφαία σχεδίαση και πρακτικότητα. Το επάνω επίπεδο της διάταξης της κεντρικής κονσόλας διαθέτει το e-shifter, τον επιλογέα λειτουργίας οδήγησης και δύο ποτηροθήκες, καθώς και την ασύρματη βάση φόρτισης 15W για smartphone. Για τους επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων, υπάρχει ένα μεγάλο υποβραχιόνιο, ενώ στο κάτω μέρος της κονσόλας υπάρχει χώρος αποθήκευσης για αντικείμενα όπως τσάντα ή tablet. Για να διευκολυνθεί η φόρτωση αντικειμένων, η εγκατάσταση παιδικού καθίσματος ή η άνεση στο αυτοκίνητο, η πρόσβαση στα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι πλέον ακόμη πιο εύκολη, λόγω των θυρών των πίσω επιβατών που ανοίγουν σχεδόν στις 90 μοίρες.

Η δεύτερη σειρά καθισμάτων χωρίζεται σε διαμόρφωση 60:40, ενώ υπάρχει μια κεντρική “καταπακτή”, ώστε αντικείμενα όπως πέδιλα του σκι, να μεταφέρονται εύκολα χωρίς να χρειάζεται να πέσει κανένα τμήμα της δεύτερης σειράς καθισμάτων. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί επίσης να μετακινηθεί προς τα εμπρός για να μεγιστοποιήσει τον χώρο του πορτμπαγκάζ και να επιτρέψει την εύκολη πρόσβαση στην τρίτη σειρά καθισμάτων (στη διαμόρφωση 7 θέσεων). Οι επιβάτες της δεύτερης σειράς θα φιλοξενηθούν άνετα έχοντας στη διάθεσή τους χειριστήρια για το σύστημα θέρμανσης/κλιματισμού, κάτι πολύ σημαντικό σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο αλλά και σημείο φόρτισης USB τύπου A και USB τύπου C. Χάρη στην πλατφόρμα CMF-C, το νέο X-Trail είναι διαθέσιμο με τρίτη σειρά καθισμάτων. Τα δύο μεμονωμένα καθίσματα που όταν δε χρησιμοποιούνται ενσωματώνονται στο πάτωμα του χώρου αποσκευών είναι σχεδιασμένα για να φιλοξενούν επιβάτες ύψους έως 160 cm.

Όταν τα δύο πίσω καθίσματα δεν χρησιμοποιούνται, ο χώρος του πορτμπαγκάζ που προκύπτει φτάνει τη συνολική χωρητικότητα 585 λίτρων. Επιπρόσθετα, η αρθρωτή διάταξη των δύο διαχωριστικών του χώρου αποσκευών προσφέρει 16 διαφορετικές διατάξεις, για βέλτιστη αξιοποίηση του πορτμπαγκάζ.

Για να βελτιώσει την άνεση και να κάνει την οδήγηση πιο διασκεδαστική, το ολοκαίνουργιο X-Trail προσφέρει ένα προηγμένο σύστημα ψυχαγωγίας με ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο συνδεδεμένων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της εύκολης ενσωμάτωσης smartphones, WiFi στο αυτοκίνητο για έως και επτά συσκευές, τις υπηρεσίες NissanConnect, καθώς και μια εφαρμογή με την οποία μπορείτε να αλληλεπιδράσετε και να παρακολουθείτε το όχημα.

Η μεγαλύτερη, υψηλότερης ανάλυσης οθόνη 12,3 ιντσών του NissanConnect είναι μια ψηφιακή πύλη στις ρυθμίσεις πλοήγησης, ψυχαγωγίας και των λειτουργιών του οχήματος και είναι συμβατή τόσο με το Android Auto όσο και με το Apple CarPlay, όπου στο τελευταίο διατίθεται ασύρματη σύνδεση. Μια νέα υψηλής ευκρίνειας οθόνη πολλαπλών πληροφοριών TFT 12,3 ιντσών, προσφέρει μια επιλογή διαμορφώσιμων διατάξεων για την εμφάνιση πληροφοριών πλοήγησης, ψυχαγωγίας, κυκλοφορίας ή λειτουργιών του οχήματος, όλα ελεγχόμενα από έναν νέο διακόπτη απτικής κύλισης στο τιμόνι. Παράλληλα, το καινοτόμο  Head-Up Display (HUD) των 10,8 ιντσών,  παρέχει το μεγαλύτερο μέγεθος εικόνας στην κατηγορία.  

Νέας γενιάς  ProPILOT

Το νέο X-Trail  εξοπλίζεται με την επόμενη γενιά του συστήματος υποστήριξης οδηγού ProPILOT, προσφέροντας μεγαλύτερη υποστήριξη στον οδηγό, σε ένα ευρύτερο φάσμα περιστάσεων. Έχοντας την κωδική ονομασία  ProPILOT με Navi-link, το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να μειώνει την κόπωση και το άγχος κατά την οδήγηση, ενώ είναι πολύ διαισθητικό στη χρήση.

Το ProPILOT με Navi-link μπορεί να επιταχύνει και να φρενάρει το όχημα σε μία λωρίδα σε αυτοκινητόδρομο. Το σύστημα μπορεί να επιταχύνει το όχημα με καθορισμένη ταχύτητα και μπορεί να φρενάρει το όχημα έως την πλήρη στάση, σε συνθήκες βεβαρυμμένης κυκλοφορίας. Επιπλέον, το σύστημα μπορεί να επανακτήσει αυτόματα την ταχύτητα αν το όχημα έχει σταματήσει για λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και η κίνηση μπροστά από το αυτοκίνητο έχει εξομαλυνθεί.

Στο ολοκαίνουργιο Nissan X-Trail, το αναβαθμισμένο σύστημα είναι πλέον σε θέση να προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου σύμφωνα με πρόσθετες εξωτερικές συνθήκες: όταν για παράδειγμα το αυτοκίνητο διασχίζει μια ζώνη ορίου χαμηλότερης ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα μπορεί να διαβάσει οδικές πινακίδες και να λάβει υπόψη τα δεδομένα ορίου ταχύτητας από το σύστημα πλοήγησης, προκειμένου  να επιβραδύνει το όχημα στην κατάλληλη ταχύτητα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι  ο οδηγός δεν χρειάζεται να προσαρμόζει χειροκίνητα την ταχύτητα στο cruise control.

Το σύστημα μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης για να ρυθμίσει την ταχύτητα προσέγγισης στροφών ή εξόδων από τους αυτοκινητόδρομους.

Επιπλέον, το ProPILOT με Navi-link μπορεί τώρα να επικοινωνήσει με τα ραντάρ τυφλών σημείων (blind spot) του X-Trail, επεμβαίνοντας διορθωτικά στο σύστημα διεύθυνσης, προκειμένου  να αποτρέψει έναν ελιγμό αλλαγής λωρίδας, εάν υπάρχει όχημα στη ζώνη τυφλού σημείου.

Χάρη σε μια νέα αναβάθμιση της υπάρχουσας ειδοποίησης Ανίχνευσης Κινούμενου Αντικειμένου, τα φρένα θα ενεργοποιηθούν για να σταματήσουν το αυτοκίνητο εάν εντοπιστεί ένα κινούμενο αντικείμενο μπροστά. Και αν εντοπιστεί ένα κινούμενο αυτοκίνητο ή ένα ακίνητο αντικείμενο κατά την όπισθεν, και σε αυτή την περίπτωση θα σταματήσει το αυτοκίνητο.

Ενεργητική και παθητική ασφάλεια

Πρόσθετη ασφάλεια παρέχεται με τη μορφή του Nissan Intelligent Forward Emergency Braking με προγνωστική λειτουργία. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία ραντάρ, οι αισθητήρες μπορούν να “διαβάσουν” το δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο για να ανιχνεύσουν εάν ένα όχημα φρενάρει ξαφνικά. Το σύστημα θα ενεργοποιήσει τα φρένα για να μειώσει την πιθανότητα σύγκρουσης.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό των τεχνολογιών ασφαλείας στο νέο X-Trail είναι ο νέος κεντρικός αερόσακος, ο οποίος αναπτύσσεται μεταξύ των δύο μπροστινών καθισμάτων, για να εμποδίσει τους επιβάτες της μπροστινής σειράς να έρθουν σε επαφή σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης. Ο κεντρικός αερόσακος συμπληρώνει τους αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, καθώς και τους πλευρικούς και τύπου κουρτίνας, όλοι τους στάνταρ στο νέο X-Trail.

Η ασφάλεια τη νύχτα ενισχύεται με την τοποθέτηση προηγμένης τεχνολογίας προβολέων που επιτρέπει στα φωτιστικά σώματα να είναι λεπτά, κάτι που βοηθά στην αεροδυναμική απόδοση του X-Trail, χωρίς να θυσιάζεται η απόδοσή τους. Πρόκειται  για ένα προηγμένο σύστημα προβολέων που προσαρμόζει το σχήμα της δέσμης σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου και άλλους διερχόμενα οχήματα. Η δέσμη χωρίζεται σε 12 μεμονωμένα στοιχεία που απενεργοποιούνται επιλεκτικά κατά την ανίχνευση ενός επερχόμενου οχήματος. Χάρη σε αυτήν την καινοτομία, μπορεί να προβάλλει μια φωτεινότερη δέσμη όλο και περισσότερο, αλλά το σχήμα αλλάζει αποτελεσματικά, ώστε οι υπόλοιποι οδηγοί στο δρόμο να μην θαμπωθούν.

Πλατφόρμα CMF-C

Όπως και το έτερο crossover στην ευρωπαϊκή γκάμα της Nissan, το νέο Qashqai, το ολοκαίνουργιο X-Trail βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C της Συμμαχίας, η οποία αντιπροσωπεύει μια δομή και τεχνολογία αυτοκινήτου αιχμής.

Όσον αφορά την κατασκευή, το πιο ελαφρύ υλικό του αμαξώματος, καθώς και οι προηγμένες τεχνικές σφράγισης και συγκόλλησης του, έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ακαμψίας αλλά και τη μείωση του βάρους. Για πρώτη φορά, η πίσω πόρτα του χώρου αποσκευών στο X-Trail είναι τώρα κατασκευασμένη από συνθετικά υλικά ενώ οι μπροστινές και οι πίσω πόρτες, τα μπροστινά φτερά και το καπό, είναι όλα κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Χάρη στην πλατφόρμα CMF-C, το νέο X-Trail έχει αναβαθμισμένη  διάταξη γονάτων Macpherson μπροστά, ενώ η πίσω ανάρτηση είναι μια προηγμένη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων.

Σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER

Το νέο X-Trail θα είναι το δεύτερο μοντέλο στην Ευρωπαϊκή γκάμα της Nissan που θα εξοπλιστεί με το σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER της μάρκας. Στην περίπτωση του νέου X-Trail αποτελείται από μπαταρία υψηλής απόδοσης και σύστημα μετάδοσης κίνησης ενσωματωμένα με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων μεταβλητής σχέσης συμπίεσης, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και μπροστινό ηλεκτροκινητήρα 150 kW. Αυτό το μοναδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης σημαίνει ότι η ισχύς στους τροχούς προέρχεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος έχει ως αποτέλεσμα την άμεση, γραμμική απόκριση στο γκάζι, με την ισχύ του συστήματος να φτάνει τα 204PS. Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ οι τροχοί κινούνται πλήρως από τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί πάντα να λειτουργεί εντός ενός βέλτιστου εύρους στροφών, προσφέροντας εξαιρετική απόδοση στην κατανάλωση καυσίμου σε αστικές συνθήκες.

Χάρη στην “καθαρή” ηλεκτροκίνηση, δεν υπάρχει καθυστέρηση στην απόκριση όπως συμβαίνει με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης ή με ένα παραδοσιακό υβριδικό σύστημα ούτε και η αίσθηση πίεσης του βενζινοκινητήρα με αποτέλεσμα εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Εκτός από αυτά τα πλεονεκτήματα, το σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER εγγυάται αθόρυβη οδήγηση, όπου για παράδειγμα στα 40 km/h ο ήχος στο αυτοκίνητο μειώνεται κατά 8db σε σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντέλα.

e-Pedal Step

Σχεδιασμένο για να εξομαλύνει  την επαναλαμβανόμενη καταπόνηση από την αστική οδήγηση, όπου ο οδηγός κινεί συχνά το πόδι του ανάμεσα στο γκάζι και το φρένο, το e-Pedal Step επιτρέπει στους οδηγούς να επιταχύνουν και να φρενάρουν χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Το σύστημα πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί από το διακόπτη στην κεντρική κονσόλα και, έκτοτε, το γκάζι θα επιταχύνει ως συνήθως. Με την απελευθέρωση του γκαζιού, το e-Pedal Step θα φρενάρει το Χ-Trail με επιβράδυνση 0,2 g, αρκετή για να ανάψουν τα φώτα των φρένων και θα επιβραδύνει το όχημα. Κάτι τέτοιο διασφαλίζει ότι οι ελιγμοί στάθμευσης με χαμηλή ταχύτητα είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλοί. Η χρήση του e-Pedal συνηθίζεται εύκολα και το αποτέλεσμα είναι να μειώνεται ο φόρτος του οδηγού κατά την αστική οδήγηση.

Υβριδική έκδοση ICE

Εκτός από την έκδοση e-POWER, το  X-Trail θα είναι διαθέσιμο και με τον υπερτροφοδοτούμενο μεταβλητού λόγου συμπίεσης κινητήρα των 1,5 λίτρων. Με ισχύ 120 kW (163 PS) και 300 Nm ροπής, η έκδοση αυτή προσφέρεται μόνο με κίνηση στους δύο τροχούς, με την ισχύ να μεταδίδεται μέσω κιβωτίου ταχυτήτων Xtronic (CVT). Το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι επίσης εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία 12V. Το σύστημα παρέχει υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένο σταμάτημα στο ρελαντί, γρήγορη επανεκκίνηση και διακοπή κίνησης, με οφέλη τόσο στην οικονομία καυσίμου όσο και την εκπομπή CO2. Κατά την επιβράδυνση, η ενέργεια που ανακτάται αποθηκεύεται σε μπαταρία ιόντων λιθίου. Στη συνέχεια, αυτή η ενέργεια χρησιμοποιείται για τη λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου ενόσω ο κινητήρας είναι σταματημένος (για παράδειγμα στον κόκκινο σηματοδότη). Επιπλέον, μια ώθηση ροπής περίπου 6 Nm μπορεί να αποδοθεί κατά την έντονη επιτάχυνση.

e-4ORCE

Ένα νέο σύστημα τετρακίνησης σχεδιασμένο να λειτουργεί με τα ηλεκτροκίνητα κινητήρια σύνολα της Nissan παρουσιάζεται και στο ολοκαίνουργιο X-Trail στην Ευρώπη. Το e-4ORCE προσφέρει πρόσφυση και επιτάχυνση σε όλες τις συνθήκες, χάρη στην πιο προηγμένη τεχνολογία ελέγχου όλων των τροχών της Nissan. Το "e" στο e-4ORCE σημαίνει το 100% σύστημα ηλεκτροκίνησης  της Nissan. Το "4ORCE" αναφέρεται στη φυσική ισχύ και ενέργεια του οχήματος, με το "4" να αντιπροσωπεύει τον έλεγχο όλων των τροχών. Το σύστημα αυτό εξοπλίζει και το επερχόμενο ηλεκτρικό crossover Ariya.

Το σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα έχει συνολική ισχύ 157 kW (213 PS) χάρη στον πίσω κινητήρα 94 kW που επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7 sec και έχει 10.000 φορές ταχύτερη απόκριση ροπής σε σχέση με ένα μηχανικό σύστημα 4WD. Επιπλέον, η συνεχής ανακατανομή της ροπής και η σχεδόν τέλεια ισορροπία βάρους συμβάλλουν στον χειρισμό και την οδηγική άνεση, επιτρέποντας μια δυναμική αλλά ομαλή οδηγική εμπειρία. Οι μηχανικοί βελτίωσαν την τεχνολογία ελέγχου του e-4ORCE και τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για να προσφέρουν άνεση στην οδήγηση. Το βήμα και η “βύθιση” του οχήματος ελαχιστοποιούν την πιθανότητα ναυτίας, χάρη στην προσθήκη αναγεννητικής πέδησης στον πίσω κινητήρα, σε σχέση με το συνηθισμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση στον εμπρός κινητήρα,  που χρησιμοποιείται σήμερα από τυπικά EV και υβριδικά συστήματα.

Εκτός από τη βελτιστοποίηση της κατανομής της ροπής εμπρός και πίσω, το σύστημα εφαρμόζει ανεξάρτητο έλεγχο πέδησης σε κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς για να μεγιστοποιήσει την υπό γωνία δύναμη, που δημιουργείται από τον καθένα.

ΤΙΜΕΣ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ

Οι τιμές για το νέο X-Trail ξεκινούν στη χώρα μας από τα 38.590 ευρώ για το 1.5lt MHEV 163PS M-CVT Energy 5-seat, τα 44.990 ευρώ για το e-Power 204PS AT 2WD Energy 5-seat και τα 50.590 ευρώ για το e-4orce 213PS AT 4WD Acenta 5-seat.

NISSAN X-TRAILΙδιώτες Πολύτεκνοι / Ανάπηροι
      
1.5lt MHEV 163PS M-CVT Energy 5-seat€38.590€600 €34.557€466
1.5lt MHEV 163PS M-CVT Acenta 5-seat€42.190€600 €37.378€535
1.5lt MHEV 163PS M-CVT N-Connecta 5-seat€43.990€600 €38.984€535
1.5lt MHEV 163PS M-CVT N-Connecta Plus 5-seat€45.490€600 €40.322€535
1.5lt MHEV 163PS M-CVT Techna 5-seat€46.690€600 €41.393€535
1.5lt MHEV 163PS M-CVT Techna Plus 5-seat€50.490€600 €44.783€535
      
1.5lt MHEV 163PS M-CVT Acenta 7-seat€43.590€600 €38.627€535
1.5lt MHEV 163PS M-CVT N-Connecta 7-seat€45.390€600 €40.233€535
      
      
e-Power 204PS AT 2WD Energy 5-seat€44.990€600 €39.876€535
e-Power 204PS AT 2WD Acenta 5-seat€48.190€600 €42.731€535
e-Power 204PS AT 2WD N-Connecta 5-seat€49.990€600 €44.337€535
e-Power 204PS AT 2WD N-Connecta Plus 5-seat€51.490€600 €45.675€535
e-Power 204PS AT 2WD Techna 5-seat€52.690€600 €46.745€535
e-Power 204PS AT 2WD Techna Plus 5-seat€56.490€600 €50.135€535
      
      
e-4orce 213PS AT 4WD Acenta 5-seat€50.590€600 €44.872€535
e-4orce 213PS AT 4WD N-Connecta 5-seat€52.390€600 €46.478€535
e-4orce 213PS AT 4WD N-Connecta Plus 5-seat€53.890€600 €47.816€535
e-4orce 213PS AT 4WD Techna 5-seat€55.090€600 €48.886€535
e-4orce 213PS AT 4WD Techna Plus 5-seat€58.890€600 €52.276€535

Εκδόσεις

Διατίθεται στις εκδόσεις Energy, Acenta, N-Connecta, Techna και Techna Plus και ο εξοπλισμός της κάθε έκδοσης είναι:

ENERGY (5-θέσιο)

Εξωτερικό

  • Ζάντες αλουμινίου 18”
  • Εξωτερικοί καθρέπτες θερμαινόμενοι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & αυτόματα αναδιπλούμενοι
  • Φώτα LED
  • Φώτα ημέρας LED
  • Κεραία τύπου “Shark fin”
  • Πίσω φώτα LED (φρένων & νυκτός)
  • Αισθητήρας φωτός
  • Αισθητήρας βροχής
  • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
  • Κάλυμμα μηχανής

Εσωτερικό

  • Πίσω καθίσματα συρόμενα με

αναδίπλωση 60/40

  • Κάθισμα οδηγού με ρύθμιση ύψους
  • Paddles αλλαγής ταχυτήτων
  • Θήκη γυαλιών
  • Καθίσματα με μαύρο ύφασμα
  • 2 θύρες USB Type A (1 εμπρός & 1 πίσω)
  • Τιμόνι με χειριστήρια και ρύθμιση ύψους & απόστασης
  • Αυτόματος κλιματισμός
  • Ποτηροθήκες εμπρός
  • 6 άγκιστρα πρόσδεσης στο χώρο αποσκευών (4 στο πάτωμα & 2 πλαϊνά)
  • 2 πρίζες 12V (εμπρός & στο χώρο αποσκευών)
  • Κεντρική κονσόλα με PVC και αποθηκευτικό χώρο
  • Θήκες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων
  • ISOFIX (2x) στα πίσω καθίσματα
  • Διακοσμητικό κεντρικής κονσόλας σε χρώμα Dark Silver
  • Χειροκίνητη σκίαση εσωτερικού καθρέπτη
  • Κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο
  • Πίσω κεντρικό υποβραχιόνιο με 2 ποτηροθήκες
  • Μονό πάτωμα χώρου αποσκευών
  • Χειρολαβές επιβατών (4) & πίσω άγκιστρα ρούχων (2)
  • Σκιάδια οδηγού-συνοδηγού με καθρέπτες
  • Πλαφονιέρες φωτισμού εμπρός & πίσω & φωτισμός στο χώρο αποσκευών

Ηλεκτρικές ευκολίες

  • Μπουτόν εκκίνησης κινητήρα
  • Οθόνη TFT 7” στον πίνακα οργάνων
  • Ηλεκτρονικό χειρόφρενο
  • Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS)
  • Υποστήριξη Ψηφιακού Ραδιοφώνου (DAB)
  • Hill Start Assist & Auto Hold

 

  • Bluetooth (τηλέφωνο και μουσική)
  • Σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης (E-Call)
  • Ηλεκτρικά παράθυρα (x4) 1 touch
  • Drive modes (επιλογή οδηγικού προφίλ)
  • 4 ηχεία

Ασφάλεια

  • Intelligent Forward Emergency Braking με ανίχνευση πεζών / δικυκλιστών & υποβοήθηση τυφλού σημείου διασταύρωσης
  • Προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης – (IFCW - Intelligent Forward Collision Warning)
  • Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας - (LDW - Lane Departure Warning)
  • Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας - (LDP - Lane Departure Prevention)
  • Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (BSW - Blind Spot Warning)
  • Σύστημα Παρέμβασης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Intervention)
  • Ειδοποίηση Προσοχής Οδηγού - (DAA - Driver Attention Alert)
  • Over Speed Limiter (χειροκίνητη ρύθμιση)
  • Intelligent Cruise Control
  • Αναγνώριση Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας - (TSR - Traffic Sign Recognition)
  • Προειδοποίηση Κάθετης Κίνησης Αντικειμένου ή Οχήματος κατά την οπισθοπορία – (CTA - Cross Traffic Alert)
  • Σύστημα Έκτακτης Πέδησης κατά την οπισθοπορία (Rear Automatic Braking)
  • Υποβοήθηση Υψηλής Δέσμης Προβολέων- (HBA - High Beam Assist)
  • Δυναμικός Έλεγχος Οχήματος - (VDC - Vehicle Dynamic Control)
  • Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης - (LSD - Limited Slip Differential)
  • Σήμα εκτάκτου ανάγκης (Autohazard) – Άνοιγμα φώτων alarm κατά το απότομο φρενάρισμα
  • Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, 2 τύπου κουρτίνας, 2 πλευρικοί (εμπρός), 2 πίσω & 1 ενδιάμεσος
  • Ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες & υπενθύμιση

ACENTA (επιπλέον της ENERGY) (5-θέσιο & 7-θέσιο)

Εξωτερικό

  • Αισθητήρας αφής στα εξωτερικά χερούλια
  • Αισθητήρας παρκαρίσματος εμπρός

Εσωτερικό

  • Δερμάτινο τιμόνι
  • Διζωνικός αυτόματος κλιματισμός
  • Οσφυϊκή υποστήριξη (2-way) στο κάθισμα του οδηγού
  • Σκιάδια οδηγού & συνοδηγού με φως
  • 2 θύρες USB Type C (1 εμπρός & 1 πίσω)
  • Αυτόματη σκίαση εσωτερικού καθρέπτη
  • Φως στο ντουλαπάκι συνοδηγού

Ηλεκτρικές ευκολίες

  • Σύστημα A-IVI 8”
  • Έξυπνο κλειδί (i-key)
  • Κάμερα οπισθοπορίας & σύστημα πλύσης
  • Apple Carplay & Android Auto
  • 6 ηχεία

N-CONNECTA (επιπλέον της ACENTA) (5-θέσιο & 7-θέσιο)

Εξωτερικό

  • Ράγες οροφής
  • Φιμέ κρύσταλλα

Εσωτερικό

  • Ατμοσφαιρικός φωτισμός (κεντρική κονσόλα)
  • Κάθισμα συνοδηγού με ρύθμιση ύψους & οσφυϊκή υποστήριξη (2 way)
  • Διπλό πάτωμα χώρου αποσκευών

 

Ηλεκτρικές ευκολίες

  • Οθόνη Full TFT 12,3” (πίνακας οργάνων)
  • Σύστημα A-IVI 12” με Navi & λειτουργία Connected Services
  • Κάμερα περιμετρικής θέασης (AVM) με Σύστημα Ανίχνευσης Κινούμενου Αντικειμένου (MOD)

N-CONNECTAPLUS (επιπλέον της N-CONNECTA) (5-θέσιο)

Εξωτερικό

  • Ηλεκτρική ηλιοροφή

Εσωτερικό

  • 2η σειρά καθισμάτων συρόμενη & ανακλινόμενη

 

TECHNA (επιπλέον της N-CONNECTA PLUS) (5-θέσιο)

Εξωτερικό

  • Ζάντες αλουμινίου 19”
  • Αισθητήρες παρκαρίσματος πλαϊνοί
  • Εμπρός & πίσω προφυλακτήρες με ασημί & χρωμιωμένα ένθετα
  • Διακοσμητικά θυρών χρωμίου
  • Προβολείς ομίχλης LED
  • Εμπρός φλας LED
  • Φως όπισθεν LED
  • Σύστημα καθαρισμού φώτων
  • Θερμαινόμενο παρμπρίζ

Εσωτερικό

  • Ατμοσφαιρικός φωτισμός (εσωτερικό εμπρός θυρών)
  • Αυτόματος κλιματισμός 3 ζωνών
  • Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός & πίσω
  • Καθίσματα με PVC
  • Μαλακό μαξιλάρι γονάτων PVC
  • Πίσω συρόμενα καθίσματα (60/40) με αναδίπλωση 40/20/40
  • Διακοσμητικό μαύρου ξύλου στη κεντρική κονσόλα
  • Ένθετα PVC στο εσωτερικό των θυρών
  • Θερμαινόμενο τιμόνι

Ηλεκτρικές ευκολίες

  • Προβολή πληροφοριών στο παρ-μπριζ (Head Up Display)
  • Μνήμες καθίσματος οδηγού & συνοδηγού (ύψος, πλάτη, οσφυϊκή υποστήριξη)
  • Μνήμες καθίσματος συνοδηγού (ύψος, πλάτη, οσφυϊκή υποστήριξη)
  • Αυτόματο άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών με λειτουργία Hands-free
  • Ασύρματη Φόρτιση Κινητού Τηλεφώνου – (Wireless charging)

 

Ασφάλεια

  • Προβολείς LED με προσαρμοσμένη δέσμη (ADB – Adaptive Driving Beam)
  • ProPILOT με NAVI-Link
  • Λειτουργία αυτόματου παρκαρίσματος (Full Auto Park) – Στα ePower και e-4orce

TECHNA  PLUS (επιπλέον της TECHNA) (5-θέσιο)

Εσωτερικό

  • Δερμάτινο σαλόνι με δέρμα Nappa με τρισδιάστατο σχέδιο (quilted)
  • Εξωτερικοί καθρέπτες με μνήμες
  • Σκιάδια πίσω θυρών

Ηλεκτρικές ευκολίες

  • Ηχοσύστημα BOSE

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

 

e-POWER

1.5l VCR turbo ICE

Θέσεις καθισμάτων

5

7

5

7

Κίνηση στους τροχούς

2wd

e-4ORCE 4wd

2wd

Μέγιστη Ισχύς (kW / PS)

150 / 204

157 / 213

157 / 213

120 / 163

Μέγιστη Ροπή (Nm)

330

FR 330 RR 195

FR 330 RR 195

300

WLTP μικτός κύκλος εκπομπών CO2 (g / km)

131 - 134

143 - 145

146 - 148

161 - 164

164 - 166

Μικτή κατανάλωση καυσίμου WLTP CO2 (l / 100 km)

5,8 - 5,9

6,3 - 6,4

6,4 - 6,5

7,1 - 7,2

7,2 - 7,4

Μέγιστη ταχύτητα (km/h)

170

180

180

200

0-100 km/h (sec)

8,0

7,0

7,2

9,6