CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ Η ΧΡΗΣΗ ΝΕΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟΥ TAXI ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ

Το Παρίσι ελπίζει το νέο taxi να συμβάλλει στον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης 22/10

  • img
  • img
  • img

Σύμφωνα με την LEVC, ο συνδυασμός των δύο κινητήρων επιτρέπει στο eCity taxi να διανύει τελικά έως και 607 km μέχρι το επόμενο φουλάρισμα και την επόμενη φόρτιση, επίδοση που απέχει μακράν των 193 km του «απλού» London Taxi. Η εταιρεία ανέφερε, επίσης, ότι το TX eCity έχει χαμηλότερα ετήσια έξοδα σε σχέση με τον συμβατικής τεχνολογίας προκάτοχό του, το TX4. Έτσι, το συγκεκριμένο taxi έχει γίνει δημοφιλές τόσο στο Λονδίνο, όσο και σε άλλες πόλεις πέρα από αυτό, με περισσότερα από 600 αντίτυπα να κυκλοφορούν στη βρετανική πρωτεύουσα και άλλα στο Amsterdam, το Βερολίνο, το Αμβούργο και το Όσλο.

Ωστόσο, παρά την άδεια των παρισινών αρχών για την κυκλοφορία του TX eCity στη Γαλλία και τη μάχη, την οποία δίνει η χώρα στο σύνολό της με την ατμοσφαιρική ρύπανση, κάτι που σημαίνει την απαγόρευση της κυκλοφορίας όλων των diesel αυτοκινήτων πριν από το 2005 την επόμενη χρονιά, το νέο taxi δε θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του μέσα στο α’ εξάμηνο του νέου έτους εξαιτίας διαπραγματεύσεων με τον εισαγωγέα. Η LEVC, μάλιστα, ανακοίνωσε ότι τα νέα taxi έρχονται στο Παρίσι την πιο κατάλληλη στιγμή και ότι θα έχουν σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια επίτευξης του στόχου των «20.000 taxi στο Παρίσι».

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Chris Gubbey, δήλωσε: «Δεδομένων των προβλημάτων, που αντιμετωπίζουν οι γαλλικές πόλεις με την ατμοσφαιρική ρύπανση, σκοπεύουμε να δώσουμε σε οδηγούς και επιβάτες νέες δυνατότητες. Τα taxi στο Παρίσι ανοίγουν το δρόμο για την παρουσία μας και σε άλλες πόλεις, εκτός από αυτές στη Νορβηγία, στην Ολλανδία και τη Γερμανία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ