Το Plus Six είναι το πρώτο καινούργιο Morgan μετά από 19 χρόνια


Μπορεί να μην του φαίνεται αλλά είναι ολοκαίνουργιο, τόσο σε ότι αφορά το πλαίσιο όσο και τον κινητήρα του, που είναι και πάλι της BMW.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/3/2019

Μέχρι πριν από λίγες μέρες το τελευταίο νέο μοντέλο που είχε παρουσιάσει η Morgan ήταν το Aero με το ιδιόμορφο εμπρός μέρος, πριν από 19 ολόκληρα χρόνια. Τώρα πλέον είναι το Plus Six, το οποίο η παραδοσιακή βρετανική εταιρεία το είχε στο περίπτερό της στην έκθεση της Γενεύης.

Το ότι είναι ολοκαίνουργιο πάντως δεν γίνεται άμεσα αντιληπτό μιας και το στυλ του είναι αυτό το διαχρονικό που χαρακτηρίζει σχεδόν όλα τα Morgan εδώ και δεκαετίες. Το πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο και είναι συνδυασμός αλουμινίου και ξύλου, ονομάζεται CX και σύμφωνα με τους Βρετανούς θα αποτελέσει τη βάση και για άλλα μελλοντικά της μοντέλα.

Όποτε και αν παρουσιαστούν, ενώ, πάντα σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να υποστηρίξει υβριδική και ηλεκτρική τεχνολογία, συστήματα αυτόνομης οδήγησης και υποβοήθησης του οδηγού. Μέχρι στιγμής πάντως υπάρχει μόνο ABS.

Πιστή στην παράδοση που θέλει τα τελευταία Morgan να έχουν κινητήρες BMW το Plus Six κινείται από το νέο εξακύλινδρο turbo των 3.000 κυβικών της εταιρείας του Μονάχου με τον κωδικό Β58. Πρόκειται για το ίδιο σύνολο που χρησιμοποιείται και στην Toyota Supra, αποδίδει 335 PS και 500 Nm και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Χάρη και στο χαμηλό βάρος των 1.075 kg το 0-100 km/h έρχεται σε 4,2 sec και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 267 km/h. To Morgan Six Plus θα κατασκευάζεται με ρυθμό 300 μονάδων ετησίως και θα κοστίζει στην Αγγλία γύρω στις 91.000 ευρώ.