Το SEAT Tarraco 1.5 TSI και με κιβώτιο DSG


H SEAT εφοδιάζει πλέον το Tarraco 1.5 TSI των 150 PS και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

  • KEIMENO: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 25/11/2019

Η SEAT παρουσίασε την εμπροστοκίνητη εκδοχή του Tarraco το οποίο συνδυάζει τον 1.5 TSI κινητήρα με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων («ACT») με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων «DSG». Σύμφωνα με την ισπανική εταιρεία, αυτή η έκδοση του ευρύχωρου μοντέλου της απευθύνεται σε όσους θέλουν να το αποκτήσουν χωρίς να χρειάζονται απαραίτητα το σύστημα τετρακίνησης και επιθυμούν την άνεση του αυτόματου κιβωτίου.

Το SEAT Tarraco και σε αυτή την εκδοχή του θα διατίθεται αρχικά σε δύο επίπεδα εξοπλισμού («Style» ή «Xcellence») και αργότερα θα υπάρξει και η (εξοπλιστική) έκδοση «FR». Όπως συμβαίνει και στις άλλες εκδοχές του μοντέλου και αυτή θα διατίθεται τόσο σε πενταθέσια όσο και σε επταθέσια διαμόρφωση του εσωτερικού.

Θυμίζουμε ότι ο 1.5 TSI αποδίδει 150 PS/5.000-6.000 rpm και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 250 Nm/1.500-3.500 rpm. Σύμφωνα με τη SEAT, η συγκεκριμένη έκδοση του Tarraco έχει τελική ταχύτητα 198 km/h, επιταχύνεται από τα 0-100 km/h σε 9,5 sec, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι 7,1-8,0 l/100 km (πρωτόκολλο «WLTP») ενώ η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα είναι 160-181 g/km (πρωτόκολλο «WLTP»), αναλόγως της διάστασης των ελαστικών και του επιπέδου εξοπλισμού.

Όπως έγινε γνωστό, η Plug-in Hybrid έκδοση του SEAT Tarraco θα αρχίσει να πωλείται από το δεύτερο εξάμηνο του 2020.