Το Toyota Aygo δεν καταργείται και δεν θα είναι ηλεκτρικό


To νέο Toyota Aygo θα σχεδιαστεί, θα εξελιχθεί και θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 4/2/2020

Κάτι που ισχύει και για το τωρινό μοντέλο, αλλά τα πράγματα θα είναι εντελώς διαφορετικά στη νέα γενιά του Aygo. Και αυτό επειδή η συμπαραγωγή με την PSA στο εργοστάσιο στο Kolin της Τσεχίας θα ολοκληρωθεί του χρόνου με την βιομηχανική μονάδα να περνά στην Toyota.

Έτσι, οι Ιάπωνες θα εξελίξουν μόνοι τους το νέο Aygo το οποίο θα έχει ένα πιο crossover στιλ και σχεδίαση. Αφενός επειδή αυτή είναι η τάση της εποχής, αφετέρου για να ευθυγραμμιστεί με το επερχόμενο και αμέσως επόμενο SUV της Toyota που θα βασίζεται στο νέο Yaris.

Από πλευράς κινητήρων αναμένεται να δούμε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τρικύλινδρου 1.000άρη βενζινοκινητήρα ο οποίος ίσως και να έχει κάποια πιο εξελιγμένη τεχνολογία mild hybrid. Οι Ιάπωνες δεν αποκλείουν και την εμφάνιση μιας ηλεκτρικής έκδοσης, αλλά αν γίνει κάτι τέτοιο θα είναι πολύ πιο μετά από το 2021 που αναμένεται να παρουσιαστεί το νέο Aygo.

Πάντως, η απόφαση της Toyota να παραμείνει στην κατηγορία των mini την ώρα που άλλοι κατασκευαστές δεν θα προχωρήσουν σε ανανέωση των μοντέλων τους (όπως το VW Group και το PSA Group) συντάσσεται με την θέση της Hyundai που έχει παρουσιάσει ήδη το νέο i10.