Το Toyota Aygo συνεχίζει ως ηλεκτροκίνητο


Συνέχεια στην πορεία του δημοφιλούς στη χώρα μας Aygo πρόκειται να δώσει η Toyota, το οποίο όπως όλα δείχνουν θα «μεταμορφωθεί» σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πόλης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 12/12/2019

Την πρόθεση να διατηρήσουν στη γραμμή παραγωγής το Toyota Aygo, εξελίσσοντας την τρίτη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς αυτοκινήτου πόλης εξέφρασαν οι Ιάπωνες δια μέσω του επικεφαλής της ιαπωνικής φίρμας στην Ευρώπη, Johan Van Zyl.

O Νοτιοαφρικανός έθεσε το ζήτημα των περιορισμών της κυκλοφορίας που πρόκειται να τεθούν στο μέλλον από αρκετές μεγαλουπόλεις και θα αφορούν τα συμβατικά οχήματα, περιγράφοντας ως αναγκαία τη δημιουργία ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου πόλης από την Toyota.

Ανάλογη πορεία άλλωστε πρόκειται να ακολουθήσουν και οι βασικοί ανταγωνιστές του Toyota Aygo, μεταξύ των οποίων και ο διάδοχος του μέχρι σήμερα γνωστού VW up!.

Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, ότι στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού του Aygo, η Toyota δεν θα έχει για σύμμαχο το PSA Group, το οποίο αποχώρησε από τη κοινοπραξία που μέχρι πρότινος ήταν υπεύθυνη για την παραγωγή των Peugeot 108, Citroen C1 και Toyota Aygo.

Η ιαπωνική φίρμα παρόλα αυτά θα διατηρήσει στην κατοχή της τη μονάδα παραγωγής στο Kolin της Τσεχία, η δυναμικότητα της οποίας ανέρχεται σε 300.000 αυτοκίνητα ετησίας.

Ένα ακόμα στοιχείο που συνηγορεί στον εξηλεκτρισμό του Aygo αποτελεί το γεγονός ότι στη σημερινή γκάμα της Toyota το δημοφιλές city car είναι το μοναδικό μοντέλο που δεν προσφέρεται με υβριδικό σύστημα κίνησης, αν εξαιρέσει φυσικά κανείς τα δύο sportscars της ιαπωνικής φίρμας.

Πέρα από το τρίτης γενιάς Aygo, η Toyota θα ενισχύσει την παρουσία της στην ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης περνώντας στην παραγωγή ένα συμπαγών διαστάσεων SUV το οποίο θα έχει αφετηρία το νέο Toyota Yaris.

Μιλώντας για το νέο Toyota Yaris, το διαχρονικό best seller της ελληνικής αγορά ετοιμάζεται να υποδεχθεί την κορυφαία έκδοση στην ιστορία του, η παγκόσμια πρεμιέρα της οποίας θα πραγματοποιηθεί στις 10 Ιανουαρίου στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Τόκιο.