Το Volkswagen Golf ξανά πρώτο στην Ευρώπη


Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις το πρώτο επτάμηνο του έτους έδειξαν ότι το Volkswagen Golf επέστρεψε στην πρώτη θέση την οποία είχε χάσει από το Renault Clio.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 1/9/2020

Η καθυστέρηση στην παρουσίαση της καινούργιας γενιάς του Golf εξαιτίας προβλημάτων στο λογισμικό του –όπως ανακοινώθηκε– καθώς και η πανδημία του νέου κορωνοϊού είχε ως αποτέλεσμα να χάσει το γερμανικό μοντέλο την πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Βάσει των στοιχείων, το Renault Clio ήταν αυτό που πήρε τη θέση του στην κορυφή του αντίστοιχου πίνακα, τον περασμένο Φεβρουάριο.

Δεν ήταν η πρώτη φορά που συνέβαινε αυτό στο Volkswagen Golf. Τον Μάρτιο του 2017 ξεπεράστηκε από το Ford Fiesta, έπειτα από επτά χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας του στην κορυφή των ευρωπαϊκών πωλήσεων. Βεβαίως, το Golf επανήλθε «στη φυσική θέση του», για να «εκθρονιστεί» και πάλι από το γαλλικό supermini στις αρχές του έτους, τον Φεβρουάριο. Όμως, τα σχόλια του ειδικού Τύπου για το νέο μοντέλο, η επαναλειτουργία της αγοράς αυτοκινήτου μετά το επιβληθέν lockdown στη Γηραιά ήπειρο και η συν τω χρόνω αύξηση του όγκου παραγωγής της νέας γενιάς του Volkswagen, αποτέλεσαν έναν συνδυασμό που το έφερε πάλι πρώτο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν από την Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων («ACEA»), τον περασμένο Ιούλιο, το Golf πούλησε 31.148 μονάδες στις 27 χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ το καινούργιο Renault Clio 24.901 μονάδες. Έτσι, το γαλλικό μοντέλο πέρασε στη δεύτερη θέση των πωλήσεων του πρώτου επταμήνου του 2020. Σε ό,τι αφορά στις υπόλοιπες θέσεις, για το ίδιο χρονικό διάστημα, η Skoda Octavia ήταν στην τρίτη θέση των πωλήσεων, το VW Tiguan στην τέταρτη και το νέο Peugeot 208 στην πέμπτη θέση. Διαπιστώνουμε, δηλαδή, ότι ο ανταγωνισμός για τη διάκριση στις ευρωπαϊκές πωλήσεις είναι υπόθεση μεταξύ Γερμανών και Γάλλων.