Το VW Golf RS των 450 ίππων είναι ο δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο


ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΥΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VW GOLF, Η MANHART ΑΡΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ GOLF R ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ HATHCBACK 450 «ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟΥΣ» ΙΠΠΟΥΣ.

  • 25/3/2020

O πήχης στην κατηγορία των καυτών μικρομεσαίων hatchbacks έχει ανέβει αρκετά ψηλά σε τέτοιο βαθμό που ακόμα και μια πρόταση 300 ίππων να θεωρείται… χλιαρή. Τα παραδείγματα είναι πλέον αρκετά μιας και δεν είναι μόνο το απερχόμενο Audi RS3 των 400 ίππων, το Ford Focus RS των 350 ίππων και το Honda Civic Type R των 320 ίππων αλλά και η νέα Mercedes-AMG A45 S των 421 ίππων.

Στην ελίτ της κατηγορίας των μικρομεσαίων hatchbacks έρχεται να προστεθεί και το VW Golf R. Όχι δεν πρόκειται για την όγδοη γενιά του αιώνιου best seller της ευρωπαϊκής αγοράς αλλά για την αμέσως προηγούμενη, η οποία δέχθηκε τη φροντίδα του βελτιωτικού οίκου Manhart αποκτώντας υπερφυσικά χαρακτηριστικά.

Ας γίνουμε όμως πιο συγκεκριμένοι ξεκινώντας από τον δίλιτρο κινητήρα ο οποίος απέκτησε έναν νέο, μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή καυσαερίων, νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και ανθαροκονημάτινη εισαγωγή αέρα της Eventuri.

Αλλαγές πραγματοποιήθηκαν και στο σύστημα εξαγωγής. Ειδικότερα αντικαταστάθηκε το εργοστασιακό κεντρικό σιλανσιέ και το downpipe το οποίο προσφέρεται είτε με καταλύτη είτε χωρίς.

Όπως αντιλαμβάνεστε το γεγονός ότι ο δίλιτρος TSI κινητήρας έφτασε από τους 310 ίππους και τα 400 Nm ροπής στους 450 ίππους και τα 500 Nm ροπής επισκιάζει κάθε άλλη παρέμβαση στις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου, το οποίο προσφέρεται κατά παραγγελία δίνοντας τη δυνατότητα στο υποψήφιο αγοραστή του να επιλέξει ανάμεσα σε μια ευρεία γκάμα στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού, όπως το κιτ αναβάθμισης του συστήματος πέδησης.

Διαβάστε ακόμη