VW και Audi αλλάζουν το σήμα τους για χάρη του Κορωνοϊού


Το δικός μήνυμα επιχειρούν να περάσουν VW και Audi τροποποιώντας το έμβλημά τους ελέω Κορωνοϊού.

  • 24/3/2020

Έναν διαφορετικό τρόπο επέλεξαν η VW και η Audi ώστε να περάσουν το δικό τους κοινωνικό μήνυμα, προτρέποντας τους πολίτες σε ολόκληρο τον πλανήτη να κρατούν τις απαραίτητες αποστάσεις σε μια απέλπιδα προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης του Κορωνοϊού.

Οι δύο γερμανικές φίρμες, οι οποίες εκτός των άλλων αποτελούν τα «βαριά χαρτιά» του ομίλου VW, τροποποίησαν το λογότυπό τους καθιστώντας σαφές ότι αυτός είναι ο μοναδικός τρόπο ώστε να επιβραδυνθεί η πανδημία του Κορωνοϊού.

Στην περίπτωση της Audi οι τέσσερις κύκλοι δεν τέμνονται έχοντας αποκτήσει μια σεβαστή απόσταση, ενώ στο έμβλημα της Vοlkswagen το γράμμα «V» αποχωρίστηκε το «W».

Τα νέα λογότυπα των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών θα χρησιμοποιούνται από εδώ και στο εξής σε όλη την επικοινωνία των δύο εταιρειών με το κοινό, με στόχο να ευαισθητοποιήσουν τους πολίτες που ενδεχομένως να μην έχουν κατανοήσει τον κίνδυνο εξάπλωσης του ιού ιδιαίτερα στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.