VW: συνεργασία με την Κορεάτικη SK Innovation;


Η SK INNOVATION ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ VOLKSWAGEN ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 29/10/2018

Ο όμιλος της Volkswagen προγραμματίζει την κατασκευή ενός μεγάλου εργοστασίου μπαταριών -Gigafactory όπως έχουν καθιερωθεί να ονομάζονται έπειτα από αυτό της Tesla- στην Ευρώπη. Όπως όμως αναφέρει το γερμανικό Manager Magazin για αυτό της το εγχείρημα, που θα κοστίσει δισεκατομμύρια δολάρια, αναζητά συνεργάτες. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για συνεργασία της με την Κορεάτικη εταιρεία SK Innovation, με την οποία συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις και αναμένεται η τελική απόφαση των δύο πλευρών.

Η κατασκευή του δικού της εργοστασίου μπαταριών εξασφαλίζει στον όμιλο Volkswagen αυτάρκεια στην προμήθεια μπαταριών και αποφυγή προβλημάτων παράδοσης από εξωτερικούς προμηθευτές που μπορούν να οδηγήσουν σε συνολικά προβλήματα παραγωγής. Μέχρι τώρα οι προμηθευτές της είναι η LG Chem και η Samsung, ενώ η SK Innovation, με την οποία διαπραγματεύεται είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην ασιατική χώρα.

Πάντως είναι πιθανό το εργοστάσιο του ομίλου Volkswagen να μην παράξει καθόλου μπαταρίες ιόντων λιθίου αλλά να ξεκινήσει ευθύς εξαρχής με την κατασκευή solid state μπαταριών, που θα εξασφαλίσει και ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Η αρχή πάντως της χρήσης των solid state μπαταριών made by Volkswagen μάλλον δεν θα γίνει με το Neo, το I.D. hatchback, που θα είναι το πρώτο της φουλ ηλεκτρικό μοντέλο και θα είναι διαθέσιμο με τρεις διαφορετικές μπαταρίες που θα εξασφαλίζουν αυτονομία από 330 έως και 600 km.