Υπάλληλοι της Renault πιάστηκαν στα «πράσα» να κλέβουν ανταλλακτικά από το εργοστάσιο


Οι υπάλληλοι είχαν «σημαδέψει» κυρίως τους καταλύτες, ωστόσο, το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης στο εργοστάσιο του Valladolid τούς πρόδωσε.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: RENAULT
  • 14/3/2023

Θυμίζει La Casa De Papel, κι όμως δεν είναι. Δεν πρόκειται για τον Καθηγητή, την Tokyo και τον Berlin, αλλά για δύο υπαλλήλους της Renault, οι οποίοι ενεπλάκησαν σε μία καλά οργανωμένη ληστεία εκ των έσω, δημιουργώντας σημαντικές ελλείψεις στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του ισπανικού μέσου, Periodismo del Motor, η Renault αντιλήφθηκε ότι οι δύο υπάλληλοι του εργοστασίου στο Valladolid της Ισπανίας, είχαν διαπράξει κάποιου είδους ληστεία, όταν, μετά από αλλεπάλληλες μυστηριώδεις εξαφανίσεις μερών, αποφάσισε να ερευνήσει τα συμβάντα. Φαίνεται ότι οι κλοπές διήρκησαν για πάνω από έναν χρόνο, κοστίζοντας στην εταιρεία εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, ένας από τους οδηγούς της μονάδας παραγωγής συνεργάστηκε με έναν εκπρόσωπο μιας άλλης μεταφορικής εταιρείας, ονόματι Arcese España, και με τη βοήθεια ενός ακόμα υπαλλήλου της Renault, κατάφεραν να βγάλουν τα μέρη από το εργοστάσιο χωρίς να κινήσουν καμία υποψία.

Η διερεύνηση του συμβάντος ξεκίνησε όταν η Acrese Espana και ο επικεφαλής του τμήματος ασφαλείας της Renault έκαναν παράπονα για πιθανές κλοπές μερών από το εργοστάσιο στο Valladolid. Μετά από ενδελεχείς ελέγχους των συστημάτων ασφαλείας και των κλειστών κυκλωμάτων παρακολούθησης, επιβεβαιώθηκε ότι πράγματι, τα μέρη είχαν κλαπεί.

Και οι τρεις ύποπτοι συνελήφθησαν, ενώ κι άλλοι τρεις υπάλληλοι του εργοστασίου βρίσκονται υπό κράτηση, με την έρευνα να βρίσκεται σε εξέλιξη, και τις αρχές να μην έχουν αποκλείσει ότι θα γίνουν περαιτέρω συλλήψεις.

Η Acrese αναφέρει ότι βρέθηκαν τρία κοντέινερ γεμάτα με καταλύτες, οι οποίοι προορίζονταν για το εργοστάσιο στο Valladolid, όμως δεν έφτασαν ποτέ. Μετά από επιπλέον ελέγχους, η Renault ανακάλυψε ότι δύο παλέτες μπεκ εκλάπησαν το 2021, όμως δε βρέθηκαν ποτέ, εξαιτίας των χαλασμένων καμερών ασφαλείας. Μετά από εκτιμήσεις της, η Renault βρήκε ότι έχασε κατά προσέγγιση 589.762 ευρώ, εκ των οποίων τα 69.174 ευρώ προήλθαν από την κλοπή που ανέφερε η Acrese.

Δεν έχει γίνει γνωστό εάν η προαναφερθείσα ζημία αφορά μόνο το κόστος των μερών που εκλάπησαν, ή τις συνέπειες που είχαν οι ελλείψεις αυτές στη γραμμή παραγωγής, όμως το δεύτερο δείχνει να είναι το πιθανότερο σενάριο.