Υπάρχει ένας πολύ σοβαρός λόγος που δεν πρέπει να οδηγείς πίσω από μία Lamborghini Countach


Γνωρίζουμε ότι δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα να την προσπεράσεις, αλλά υπάρχει ένας σοβαρός λόγος που πρέπει με κάποιον τρόπο να απομακρυνθείς από το πίσω μέρος της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: LAMBORGHINI
  • 24/11/2022

Οι περισσότεροι λάτρεις της ταχύτητας, και δη οι ιδιοκτήτες supercars, λένε πως θέλουν να «απογειωθούν» με το όχημα που οδηγούν, να το φτάσουν στο όριο και να το ξεπεράσουν. Για τους οδηγούς της Lamborghini Countach όμως, το αυτοκίνητο δεν είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να... «απογειωθεί».

Σύμφωνα με την Εθνική Αρχή Οδικής Ασφάλειας στην Αμερική, το γυάλινο, πανέμορφο κατά τ' άλλα, κάλυμμα του κινητήρα της Lamborghini Countach, κινδυνεύει να αποκολληθεί από τη θέση του σε υψηλές ταχύτητες. Στις 10 Οκτωβρίου, ένας από τους εκλεκτούς οδηγούς του πολυτελούς μοντέλου στο Κατάρ, ενημέρωσε την αρμόδια αρχή, όταν ένα από τα 4 πάνελ του καλύμματος έφυγε από τη θέση του, όσο το όχημα βρισκόταν εν κινήσει.

Αυτό πυροδότησε έρευνα επί του θέματος, τόσο από την Αρχή, όσο και από την ίδια την εταιρεία, η οποία προχώρησε σε ανάκληση. Η Lamborghini υποστηρίζει ότι για το θέμα ευθύνεται ο κατασκευαστής του συγκεκριμένου μέρους του αυτοκινήτου, και σύμφωνα με εκτιμήσεις, μόνο 9 από τις 112 μονάδες που έχουν κατασκευαστεί συνολικά, έχουν επηρεαστεί στην Αμερική. Το πρόβλημα έγκειται στη λανθασμένη συγκόλληση των κομματιών γυαλιού πάνω στο πλαίσιο που τα συγκρατεί, και έχει ως αποτέλεσμα την «διαφυγή» τους.

Φυσικά, αυτό είναι κάτι που κανείς δε θέλει να συμβεί στο όχημά σου, ειδικά όταν αυτό έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητες έως και 356 km/h. Το ελάττωμα δεν επηρεάζει τον ίδιο τον V12 κινητήρα χωρητικότητας 6,5 L και απόδοσης 814 PS και 755 Nm, όμως δεν παύει να αποτελεί επικίνδυνο σενάριο, τόσο για τον ίδιο τον οδηγό, αλλά και για τους γύρω του.

Η Lamborghini φαίνεται να βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο για την επίλυση του προβλήματος. Στις 10 Νοεμβρίου, η εταιρεία προχώρησε σε γενική ανάκληση του μοντέλου από όλες τις αγορές, με τους αντιπροσώπους παγκοσμίως να λαμβάνουν τις σχετικές λεπτομέρειες στις 9 Ιανουαρίου του 2023.

Τα οχήματα που έχουν ήδη παραδοθεί στους αγοραστές θα ελεγχθούν, με την εταιρεία να αντικαθιστά τα πάνελ του καλύμματος, εάν χρειαστεί. Όσο για τις Countach που κατασκευάζονται από τον Οκτώβριο και έπειτα, οι απαραίτητες ενέργειες θα έχουν ήδη ληφθεί.