Audi RS7 Sportback: Δυνατότερο από ποτέ


ΤΟ ΝΕΟ AUDI RS7 SPORTBACK ΛΑΝΣΑΡΕΤΑΙ ΩΣ ΕΝΑ ΠΕΝΤΑΘΕΣΙΟ ΣΑΝ-ΚΟΥΠΕ GRAND TOURER ΚΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ, ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΛΑ AUDI 7 ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΕΤΑ ΤΗΣ ΦΙΡΜΑΣ.

  • 10/9/2019

Είναι υψηλών επιδόσεων και φαίνεται, όχι μόνο με τις αναλογίες του αλλά και με τη φροντισμένη του αεροδυναμική. Το μήκους 5 μέτρων μοντέλο έχει πλάτος στα 1,95 μέτρα και ξεχωρίζει από την σπέσιαλ μάσκα εμπρός, τις εισαγωγές αέρα, τις ζάντες 22 ιντσών με ελαστικά 285/30, τα κεραμικά φρένα και τα βοηθήματα που προσφέρουν καλύτερο πάτημα του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες όπως είναι η ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, και ο εντυπωσιακός διαχύτης.

Η καρδιά του νέου Audi RS7 Sportback είναι ο 4λιτρος TFSI V8 βενζινοκινητήρας απόδοσης 600 ίππων και με 800 Nm ροπής, Κι επιταχύνει το αυτοκίνητο στα πρώτα 100km/h σε μόλις 3,6 sec. Η δε τελική ταχύτητα είναι στα 250 km/h, αλλά με το Dynamic Plus πακέτο αγγίζει τα 305 km/h. Η απόδοση του συνόλου επικουρείται από 48βολτο mild-hybrid σύστημα το οποίο δύναται να αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια και να την αποδίδει σε διάφορα οδηγικά σενάρια προσφέροντας μείωση στην κατανάλωση της τάξης των 0,8 l/100km. Παράλληλα υπάρχει και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω εξελιγμένου συστήματος τετρακίνησης από ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο με τη ροπή να κατανέμεται από 70/30 μέχρι 15/85 για τον εμπρός/πίσω άξονα. Η ανάστηση είναι πολλαπλών συνδέσμων ενώ υπάρχει στάνταρ προσαρμοζόμενη αερανάρτηση και προαιρετικά σπορ ανάρτηση με Dynamic Ride Control. To σύστημα διεύθυνσης έχει επίσης δυνατότητα μεταβλητού βήματος ενώ προαιρετικά υπάρχει και ενεργητική τετραδιεύθυνση. Δεν αναφέραμε για το εσωτερικό το οποίο είναι πιο «πολεμικό» από την απλή έκδοση με προεξάρχον βέβαια το σύστημα MMI και τις υψηλής ευκρίνειας οθόνες του, το flat-bottom τιμόνι με τα αλουμινένια paddles αλλαγών ταχυτήτων και τα υπέροχα σπορ καθίσματα.