BMW i Hydrogen NEXΤ: Με το βλέμμα και στο υδρογόνο


ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 10/9/2019

Η υπόθεση του υδρογόνου ως μία από τις λύσεις για το απώτερο μέλλον δεν έχει τελειώσει για τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, και ήδη από το 2013 η BMW με την Toyota έχουν αναπτύξει μία συνεργασία για την εξέλιξη και παραγωγή μοντέλων με fuell cells. 

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η BMW παρουσίασε την i Hydrogen NEXT, η οποία βασίζεται στην υπάρχουσα Χ5 και εμφανισιακά δεν διαφοροποιείται από το απλό μοντέλο, πέρα από τα γραφικά που υποδηλώνουν και το διαφορετικό καύσιμο.

Μόνο η απουσία των εξατμίσεων στο πίσω μέρος που έχουν αντικατασταθεί με δύο μπλε πάνελ υποδηλώνουν ότι κάτω από το αμάξωμα δεν υπάρχει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες πληροφορίες ούτε τεχνικά χαρακτηριστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Η εταιρία υποστηρίζει ότι η έκδοση παραγωγής θα είναι έτοιμη το 2022 με την διαδικασία ανεφοδιασμού να είναι κάτω από τέσσερα λεπτά για μία αρκετά μεγάλη αυτονομία σε χιλιόμετρα. 

Η παραγωγή της πάντως θα είναι αρκετά περιορισμένη, καθώς οι υποδομές δεν επαρκούν. Το σίγουρο είναι πάντως ότι από το 2025 και μετά θα υπάρξει ένα κανονικό μοντέλο παραγωγής, με την προϋπόθεση πάντα ότι θα υπάρχει αρκετή ζήτηση για τέτοιου είδους προχωρημένες λύσεις στο καύσιμο.