To ηλεκτρικό αγωνιστικό Opel Corsa e-Rally έχασε 150 κιλά


ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΩΝ 50 KWH ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΝΕΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΔΙΚΗ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 10/9/2019

Η Opel θα παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης όλες τις εκδόσεις της νέας γενιάς του best seller της Corsa, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η αγωνιστική. Η οποία θα βασίζεται στο e-Corsa και θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό για ράλι παγκοσμίως. Που θα μετέχει σε ένα πρωτάθλημα ενιαίου που θα διοργανώνεται από το επόμενο καλοκαίρι σε συνεργασία με τη γερμανική λέσχη αυτοκινήτου ADAC.

Το αγωνιστικό είναι πιο μεγάλο και πιο πλατύ σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής, ενώ η απόδοση των 136 ίππων και των 260 Nm δεν θα διαφοροποιείται σε σχέση μ το τελευταίο. Ενώ όμως στο τελευταίο η μπαταρία των 50 kWh θα επαρκεί για να καλυφθούν περίπου 330 km κατά WLTP σε αγωνιστικούς ρυθμούς η αυτονομία δεν θα ξεπερνά τα 40 με 50 km. Δηλαδή μόλις που θα φτάνει για να ολοκληρωθεί μια μεγάλη ειδική.

Και αυτό παρόλο που το αγωνιστικό θα είναι σχεδόν 150 κιλά πιο ελαφρύ. Αυτή η μείωση προήλθε από την κατάργηση των μονώσεων, των επενδύσεων και της κεντρικής κονσόλας, ενώ τη θέση των κανονικών καθισμάτων πήραν αγωνιστικά. Φυσικά προστέθηκε και roll cage αλλά και όλα όσα προβλέπονται από τους κανονισμούς ασφαλείας.

Το κόστος αγοράς του ηλεκτρικού Opel Corsa e-Rally θα κυμαίνεται, σύμφωνα με την εταιρεία, κάτω από τις 50.000 ευρώ.