Alfa Romeo: Καθοδόν ο ηλεκτρικός «πύραυλος» – Δύναμη 800 PS και αυτονομία 700 km


Αποκαλυπτικός εμφανίστηκε το αφεντικό της Alfa Romeo Jean-Philippe Imparato. Μεταξύ άλλων παρουσίασε λεπτομέρειες για το επερχόμενο EV, μίλησε για τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία ενώ αναφέρθηκε και στο μέλλον της εταιρείας στους αγώνες. 

  • 7/2/2023

Η απόφαση είναι ειλημμένη. Όπως συμβαίνει στις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη, έτσι και στην Alfa Romeo η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση είναι αναπόφευκτη, όσο και αν μεγάλη μερίδα των Alfisti δυσκολεύεται να το «χωνέψει». 

Η αρχή έγινε με την παρουσίαση της Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 που αποτελεί την πρώτη πρόταση στην ιστορία της φίρμας που μπαίνει στην πρίζα. Πλέον, σειρά παίρνει το «μικρό αδελφάκι» της Tonale που θα ανήκει στην κατηγορία των B-SUV και θα παρουσιαστεί μέσα στους επόμενους μήνες.

Τα σχέδια ωστόσο της Alfa Romeo για αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις δεν σταματούν εδώ. Η ανάγκη -και για πολλούς υποχρέωση- να διαφυλαχθεί σαν κόρη οφθαλμού το sport DNA της φίρμας έχει οδηγήσει τα στελέχη της εταιρείας στην ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού μοντέλου το οποίο θα αμβλύνει τις αντιδράσεις των σκληροπυρηνικών fans και θα τους δείξει ότι και τα ηλεκτρικά Alfa Romeo... έχουν ψυχή. 

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του ισχυρού άντρα της Alfa Romeo Jean-Philippe Imparato στο largus.frμία από τις σημαντικές αποκαλύψεις που θα κάνει η φίρμα θα έρθει το 2025 και είναι ένα sport EV μοντέλο που πολλοί το έχουν χαρακτηρίσει ως την «ηλεκτρική μετενσάρκωση της Giulia». Η ονομασία παραμένει προς το παρόν άγνωστη ωστόσο κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο οι Ιταλοί να πατήσουν πάνω στην επιλογή «Giulia» ώστε να έρθει η απαραίτητη ώθηση στο εμπορικό της ταξίδι. 

Ο CEO της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato.
Ο CEO της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato.

Όπως αποκάλυψε ο Imparato το μοντέλο θα αποδίδει μεταξύ 350 και 800 ίππων, θα έχει αυτονομία 700 km και θα μπορεί να φορτίζει μέσα σε 15 λεπτά, ενώ σε μια απόστροφή του λόγου αποκάλυψε ότι θα υπάρχει και έκδοση Quadrifoglio.

Ερωτηθείς για το αν τα ηλεκτρικά μοντέλα θα ενσωματώσουν μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, ο Imparato απάντησε ότι στόχος είναι να διατηρηθούν οι ρίζες της Alfa Romeo και στη νέα ηλεκτρική εποχή που ξημερώνει. Ωστόσο έβαλε έναν αστερίσκο σημειώνοντας ότι δεν έχει νόημα να παρουσιαστεί ένα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητο, πατώντας αποκλειστικά πάνω σε γραμμές του χθες. Σίγουρα θα υπάρχει εξέλιξη στο design ωστόσο εμβληματικά στοιχεία, όπως η χαρακτηριστική μάσκα με τον θυρεό, θα συνεχίσουν να υπάρχουν.

Θυμίζουμε ότι τους προηγούμενους μήνες είχαν κυκλοφορήσει σενάρια που θέλουν τη νέα Giulia να αλλάζει σελίδα και να αφήνει πίσω της τη γνώριμη 4θυρη κομψή σιλουέτα για να υιοθετήσει ένα πιο αντισυμβατικό και πρωτοποριακό σχέδιο. Μία μείξη crossover και sedan αμαξώματος, που θα παραπέμπει σε shooting brake μοντέλο

Μάλιστα εκείνη την εποχή ο Imparato είχε δηλώσει: «Δεν θέλω να εγκαταλείψουμε την αγορά των sedan. Είναι στο DNA της Alfa Romeo να έχει ένα sport sedan. Αλλά αναγνωρίζω επίσης ότι υπήρξαν πολλές προτάσεις που έλεγαν ότι θα έπρεπε να υπάρχει μια έκδοση station wagon της Giulia. Ίσως υπάρχει ένα σημείο καμπής μεταξύ του sedan και του station wagon. Με τη νέα Giulia, ίσως μπορούμε να έχουμε το καλύτερο και των δύο κόσμων».

Επιστρέφοντας στην πρόσφατη συνέντευξη, στην ερώτηση για το αν σκοπεύει η εταιρεία να χρησιμοποιήσει τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί από τον όμιλο Stellantis, ο Imparato εμφανίστηκε θετικός, αρκεί τα συστήματα να ταιριάζουν στο προφίλ του κατόχου μιας Alfa Romeo. Μάλιστα ανέφερε ως παράδειγμα πως ένας Alfisti δεν ενδιαφέρεται για σύστημα που θα του δείχνει τον καιρό, αλλά θα έβλεπε θετικά τη συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στη μεγιστοποίηση της οδηγικής εμπειρίας. 

Τέλος, αναφέρθηκε και στο μέλλον της εταιρείας στους αγώνες αποκαλύπτοντας πως το θέμα θα συζητηθεί στο τέλος Ιουνίου. Όπως και να έχει στόχος είναι να παραμείνει στους αγώνες, ειδικά από τη στιγμή που φέτος συμπληρώνονται 100 χρόνια για το σήμα Quadrifoglio.