Ως αποτέλεσμα της συνεργασίας της με τον όμιλο VW, η Ford κάνει tease μία νέα προσθήκη στην γκάμα της. Ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV θα πάρει τη θέση του στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen και θα παρουσιαστεί, σύμφωνα με τα διοικητικά πρόσωπα της εταιρείας, μέσα στο 2023. Ίσως και πριν το τέλος Μαρτίου.
Το νέο ηλεκτρικό crossover της Ford θα συναρμολογείται στην Κολωνία, στο εργοστάσιο παραγωγής του Ford Fiesta, με τον Martin Sander, γενικό διευθυντή της Ford στην Ευρώπη, να κάνει tease το επερχόμενο EV στο Twitter, ενώ και ο Peter Zillig, υπεύθυνος marketing της εταιρείας στην Ευρώπη, δημοσίευσε μία ακόμα φωτογραφία teaser στο προσωπικό του προφίλ στο Linkedin (κεντρική φωτό).
«Είναι υπέροχο που συναντήσαμε τόσους από τους διαδικτυακούς μας φίλους σήμερα στο κέντρο σχεδιασμού της Ford στην Ευρώπη. Ανυπομονούμε να έρθει το 2023, όποτε και θα αποκαλύψουμε το πρώτο μας πλήρως ηλεκτρικό επιβατηγό όχημα από την Κολωνία», ανέφερε ο Sander.
Great to see so many of our media friends today in our @Ford in Europe Design Center. Can't wait for 2023 to arrive, when we will pull the cover of our first electric passenger vehicle coming from #Cologne. #EVs#ElectricVehicle#NewYear2023pic.twitter.com/3wH3ixEWCW
— Martin Sander (@MSander22) December 15, 2022
Οι προθέσεις της Ford θέλουν το EV να τοποθετείται πάνω από το νέο ηλεκτρικό Puma, ενώ και ένα 'Sport Crossover' θα έρθει το 2024, προκειμένου να «εισχωρήσει» μεταξύ αυτού και της ήδη υπάρχουσας Mustang Mach-E. Και αυτό θα κατασκευαστεί στην ίδια πλατφόρμα με το νέο EV που teasάρει η εταιρεία, και λέγεται ότι θα είναι το αντίστοιχο όχημα της Ford με το ID.5 της Volkswagen.
Οι Sander και Zillig έκαναν γνωστά κάποια περαιτέρω στοιχεία για το επερχόμενο μοντέλο, όπως για παράδειγμα αυτά που σχετίζονται με την αυτονομία του. Το ηλεκτρικό crossover της Ford θα προσφέρει 500 km αυτονομίας με μία πλήρη φόρτιση, ενώ το 'Sport Crossover' θα έχει ισχύ που θα ανέρχεται περίπου στα 300 PS. Η εκτίμηση της εταιρείας είναι ότι θα παραχθούν περίπου 1,2 εκατομμύρια μονάδες των δύο οχημάτων συνδυαστικά, μέσα στα πρώτα 6 χρόνια κυκλοφορίας τους.
Ο Peter Zillig είπε σχετικά: «Το περιπετειώδες πνεύμα έχει μεγάλη σημασία για εμάς, γιατί είναι αυθεντικό. Δεν εφευρίσκουμε κάτι νέο. Αντιθέτως, διοχετεύουμε μία δύναμη που έχει βοηθήσει τη Ford να χαρακτηρίζεται ως μία εύκολα προσεγγίσιμη εταιρεία για τα τελευταία 120 χρόνια.
Αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε το πρώτο μας ηλεκτρικό όχημα μεγάλου όγκου πωλήσεων στην Κολωνία. Είναι το σημείο όπου χρειαζόμαστε το χώρο για την κατασκευή, επειδή θα μετατρέψουμε τη μονάδα παραγωγής του Fiesta σε ένα εργοστάσιο παραγωγής πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτός είναι ο λόγος που έπρεπε να πάρουμε την απόφαση να τερματίσουμε την παραγωγή του Fiesta».